F1: Nincs lejtőn a Red Bull 1
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 2

F1: Nincs lejtőn a Red Bull

F1: Nincs lejtőn a Red Bull

F1: Nincs lejtőn a Red Bull 31
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 32
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 33
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 34
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 35
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 36
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 37
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 38
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 39
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 40
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 41
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 42
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 43
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 44
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 45
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 46
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 47
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 48
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 49
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 50
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 51
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 52
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 53
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 54
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 55
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 56
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 57
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 58
Fotó megosztása:
F1: Nincs lejtőn a Red Bull 59

A Red Bull ugyan kettős győzelmet aratott a Maláj Nagydíjon, de Sanghajban egy pillanatig sem tűntek favoritnak. 
A Mark Webbert sújtó pechsorozattól eltekintve sem voltak versenyképesek, Sebastian Vettellel feláldozták az időmérőt a futam kedvéért, a német a 9. helyről rajtolt. A címvédő végül az okos stratégiának köszönhetően csak egy hajszállal maradt le a dobogóról, de győzni biztosan nem tudott volna a Kínai Nagydíjon.
A csapatfőnök, Chritstian Horner azt mondja, hogy Sanghaj semmiképp sem az első lépés a lejtőn, egyszerűen csak továbbra sem tudják kihasználni az autó képességeit a gumik miatt.
“Az elmúlt években ez a pálya sosem volt egy erős helyszínünk. Sanghajban hangsúlyos az első gumik kopása, szóval az első tengelyen nehéz. Meglátjuk, Bahreinben hogyan alakulnak a dolgok!” – mondta az Autosportnak
“Láthatjuk, hogy a kvalifikáció helyett a gumikezelés került előtérbe. Az autónk nagyon is jól teljesít! Nagyon gyors autó, de egy gyors autó jobban gyűri a gumikat, a gumik pedig nem bírják.”
“Szóval ehhez kell igazítanunk a hozzáállásunkat és a beállításainkat, az autó működtetését, hog a legtöbbet hozhassuk ki a gumikból. Persze mindenki ugyanebben a cipőben jár, egyszerűen csak másképp kell csinálni a dolgokat.”