F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 1
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 2

F1: Sutil nem vezetett még jobb autót

F1: Sutil nem vezetett még jobb autót

F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 32
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 33
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 34
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 35
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 36
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 37
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 38
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 39
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 40
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 41
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 42
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 43
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 44
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 45
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 46
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 47
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 48
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 49
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 50
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 51
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 52
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 53
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 54
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 55
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 56
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 57
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 58
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 59
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 60
Fotó megosztása:
F1: Sutil nem vezetett még jobb autót 61 Amikor Adrian Sutil utoljára Kínában járt, olyan botrányba keveredett, amely miatt kis híján börtönbe került és F1-es karrierje is véget ért. A németnek még észnél kell lennie, mert jelenleg felfüggesztett börtönbüntetését tölti, korábban az is kérdéses volt, hogy ilyen priusszal beengedik-e Kínába. Beengedték, és ha már így alakult, két nyolcadik hellyel kezdte a hétvégét.

“Nagyon elégedett vagyok a mai munkánkkal” – mondta Sutil. “Nem volt komoly problémánk és többféle aerodinamikai beállítást ki tudtunk próbálni. Most az a legfontosabb, hogy megtaláljuk az ideális beállítást a hétvége hátralévő részére. Nagy a különbség a gumikeverékek között, a közepes összességében jobb a lágynál. Versenyképesnek látszunk, de még korai jósolni.”

Helmut Marko, a Red Bull sportigazgatója szerint eddig Sutil az idény meglepetése, az érintett nagyon örül a dicséretnek. “Jó hallani, hogy vannak dolgok, amelyek meglepik Markót. Az autó egyébként nagyon jó, ez a legjobb, amit valaha vezettem.”

Paul di Resta tizedik és kilencedik hellyel nyitott, szerinte a gumikról szólt a nap. “Próbáltuk kitalálni, hogyan hozhatjuk ki belőlük a legtöbbet” – magyarázta a skót. “Annyit dolgoztunk, amennyit csak lehetett, de úgy gondolom, mindenki szerint nagy a különbség a két keverék között. Végigcsináltuk a programot, több beállítást is kipróbáltunk, már csak ki kell választanunk a legjobbat.”