F1: Felszálló ágban a McLaren 1
F1: Felszálló ágban a McLaren 2

F1: Felszálló ágban a McLaren

F1: Felszálló ágban a McLaren

F1: Felszálló ágban a McLaren 32
F1: Felszálló ágban a McLaren 33
F1: Felszálló ágban a McLaren 34
F1: Felszálló ágban a McLaren 35
F1: Felszálló ágban a McLaren 36
F1: Felszálló ágban a McLaren 37
F1: Felszálló ágban a McLaren 38
F1: Felszálló ágban a McLaren 39
F1: Felszálló ágban a McLaren 40
F1: Felszálló ágban a McLaren 41
F1: Felszálló ágban a McLaren 42
F1: Felszálló ágban a McLaren 43
F1: Felszálló ágban a McLaren 44
F1: Felszálló ágban a McLaren 45
F1: Felszálló ágban a McLaren 46
F1: Felszálló ágban a McLaren 47
F1: Felszálló ágban a McLaren 48
F1: Felszálló ágban a McLaren 49
F1: Felszálló ágban a McLaren 50
F1: Felszálló ágban a McLaren 51
F1: Felszálló ágban a McLaren 52
F1: Felszálló ágban a McLaren 53
F1: Felszálló ágban a McLaren 54
F1: Felszálló ágban a McLaren 55
F1: Felszálló ágban a McLaren 56
F1: Felszálló ágban a McLaren 57
F1: Felszálló ágban a McLaren 58
F1: Felszálló ágban a McLaren 59
F1: Felszálló ágban a McLaren 60
Fotó megosztása:
F1: Felszálló ágban a McLaren 61

A McLaren az Kínai Nagydíj előtt arról beszélt, hogy Sanghajban az újabb fejlesztésekkel tulajdonképpen újraindíthatják a szezonjukat, azonban a pénteki edzések nem mutattak óriási ugrást. 
Jenson Button délelőtt és délután is a top10-ben zárt, de óvatosan értékelte a napot:
“Még nem teljesen egyértelmű, hogy a mostanra hozott fejlesztések javítottak-e az autón, talán nem hoztak akkora előrelépést, mint vártuk, vannak még problémák, de azért jobbnak tűink az autó. Az elmúlt hetekben nagyon sokat dolgoztunk az új elemeken, a mai nap pedig a minél alaposabb tesztelésükről szólt. Most jön az adatok elemzése, lesz anyag bőven.”
Button az abroncsokra is kitért, hiszen egészen kellemetlen élménye is volt, amikor az alig ötkörös lágy lágy szettjének jobb elsője egyszerűen kilyukadt a hosszú hátsó egyenes féktávján.  
“Szerintem a közepes keverékre építünk majd a versenyen. A lágyon egész más az autó: egy körön sokkal jobb a tapadás, de utána már a következő körtől egyre több időt veszítünk rajta. A defektem akkor történt, amikor már amúgy is ki akartam menni. Elértem a 14. kanyar féktávjához, blokkoltam és a gumi egyszerűen kilyukadt, egy nagy lyuk lett rajta. Jó, hogy utána már a bokszkijárat következik.” 
“Nem hiszem, hogy a hétvégén az élen küzdhetünk, de valakivel azért biztos küzdünk majd” – mondta a folytatást illetően.
A sportigazgató, Sam Michael is azt mondta az Autosportnak, hogy csak a mai adatok elemzése után látnak majd tisztábban: 
“A jelek biztatók, de még nagyon sok adatot kell átnéznünk. A pilóták beszámolói és a köridők alapján jó a kép, de azért adatokból dolgozunk, majd az elemzés után látjuk, mi mit jelent igazából. 
Az ausztrál mérnök ezzel együtt jónak tartja a felzárkózási ütemet, a Spanyol Nagydíjra akár már oda is érhet az autó az élmezőnybe:
“Egész jól haladunk, de mindenhez idő kell. Még két futam, aztán Barcelonában már újabb szakaszba léphetünk. Sok köztes lépcső is van persze, némelyik előre tervezett, némelyik pedig az előző futamok tanulságai alapján jön.”
“Amikor Melbourne-be mentünk, még a módosítások ellenére sem számítottunk a 9. helyre, szóval pozitívan tekintünk az autóra. Igazság szerint elég jól reagál a fejlesztésekre, bízunk benne, hogy bebizonyosodik, jól döntöttünk. Majd meglátjuk.”