F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 1
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 2

F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt

F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt

F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 32
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 33
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 34
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 35
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 36
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 37
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 38
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 39
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 40
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 41
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 42
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 43
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 44
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 45
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 46
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 47
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 48
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 49
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 50
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 51
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 52
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 53
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 54
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 55
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 56
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 57
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 58
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 59
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 60
Fotó megosztása:
F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt 61 Felipe Massa a délelőtti hetedik hely után megnyerte ugyan a délutáni második edzést, mégsem tudja a Ferrari, hogy mire számíthat a szombati időmérőn. “Nem tudjuk pontosan, hogy mennyire jó az egykörös tempónk” – jelentette ki Pat Fry technikai igazgató. “Még rengeteg munka áll előttünk. Az utolsó két versenyen ígéretes volt a versenytempónk, Kínába hoztunk néhány fejlesztést is, szóval próbáljuk csökkenteni a hátrányunkat. Meglátjuk, mit hoz a holnap.”

Massának az első perctől kezdve nagyon tetszett a Ferrari. “De az is igaz, hogy kezdetben nem voltam elégedett a közepes keverék teljesítményével” – nyilatkozta a brazil. “Amint feltettük a lágyakat, sokat javult az autó, ennek köszönhető, hogy én futottam ma a legjobb időt. Érdekes nap volt, olyan, mintha két különböző autót vezetnék.”

“A versenytempónk jónak tűnik, mindkét keveréken kezelhető az autó, és a gumikopás sem volt vészes. A lágy ugyanakkor gyorsabban használódik el, mint a közepes keverék, ez fontos szerepet játszik majd a stratégia kidolgozása során.”

Fernando Alonso a délelőtti edzésen ötödik, délután harmadik volt, pozitív érzései vannak a napról. “Jól dolgoztunk és vezetni is jó volt az autót, a sanghaji pályán akadnak különösen élvezetes szakaszok” – mondta Alonso. “A második edzésre sokat javultak a körülmények, mert a betétfutamok szereplői letakarították az aszfaltot.”

“A versenyen kulcsszerepet játszanak majd a gumik, mert hosszú etapokon gyorsan kopnak. Gondoskodnunk kell róla, hogy a helyes stratégiát válasszuk a vasárnapi versenyre, és azt is el kell döntenünk, hogy a ma kipróbált új alkatrészek közül melyek kerüljenek fel az autóra holnap.”