Alonso: Utólag könnyű kritizálni 1
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 2

Alonso: Utólag könnyű kritizálni

Alonso: Utólag könnyű kritizálni

Alonso: Utólag könnyű kritizálni 37
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 38
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 39
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 40
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 41
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 42
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 43
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 44
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 45
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 46
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 47
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 48
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 49
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 50
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 51
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 52
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 53
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 54
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 55
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 56
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 57
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 58
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 59
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 60
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 61
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 62
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 63
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 64
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 65
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 66
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 67
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 68
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 69
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 70
Fotó megosztása:
Alonso: Utólag könnyű kritizálni 71

Jobb versenyre számítottak a Ferrarinál a Maláj Nagydíj időmérőjét követően, amelyen Felipe Massa a második, Fernando Alonso pedig a harmadik helyezést érte el. A rajtot követően Massa pozíciókat veszített, a jól induló Alonso pedig lekoccolta Vettel autóját, eltörte az első szárnyát. A spanyol kockáztatott, nem állt ki szárnycserére, ám egy idő után a sérült alkatrészt maga alá gyűrte a Ferrari, és a kavicságyban fejezte be a versenyt.
Fernando Alonso szinte azonnal reagált kiesésére a Twitteren. “Ma nem volt szerencsénk, de a szezon 19 versenyből áll, így majd visszakapjuk a sorstól, amit itt elvesztettünk” – írta. “Készen állunk arra, hogy a következő versenyeken pontokat szerezzünk.” 
A Ferrari utólag megerősítette, a csapattal közös döntés volt, hogy nem hívták be Alonsót rögtön az első kör végén.
“Bár az autó megsérült, nem tűnt súlyosnak, a csapattal közösen úgy döntöttünk, hogy továbbmegyek, mert ha azonnal kiálltam volna, és aztán a 3-4. körben újra, hogy száraz gumira váltsak, akkor nagyon visszaestem volna, esélyem sem lett volna az élmezőnyben végezni. Könnyű utólag kritizálni a döntést, de akkor ez tűnt jónak” – mondta a kétszeres világbajnok. 
Felipe Massa kiváló rajtpozícióból indult, ám az esős körülmények között szenvedett a Ferrarival, majd egy küzdelmes versenyt követően az 5. helyen végzett a Red Bullok és Mercedesek mögött. 
“A vizes pályán nagyon nehéz volt vezetni az autót, aminek következtében hátrányba kerültem. Szárazon jobb volt a helyzet, sikerült is javítani pár pozíciót, ám túl sok időt vesztettünk ahhoz, hogy előrébb végezzünk” – foglalta össze versenyét a brazil. “Ilyen körülmények között annak is örülni kell, ha célba érünk, és pontokat szerzünk” – tette hozzá. “Azon vagyunk, hogy továbbfejlesszük a kocsit, és Kínában még jobbak legyünk.”
A Maláj Nagydíjat követően a Ferrari elvesztette vezető pozícióját a konstruktőri táblázatban, 40 pontjával jelenleg 3. helyen áll a Red Bull és a Lotus mögött. Massa átugrotta Alonsót a tabellán, 22 ponttal a 5. helyen áll, míg a spanyol a 6. helyre csúszott vissza 18, még Ausztráliában megszerzett egységével.