F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 1
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 2

F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni

F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 28
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 29
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 30
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 31
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 32
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 33
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 34
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 35
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 36
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 37
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 38
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 39
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 40
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 41
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 42
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 43
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 44
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 45
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 46
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 47
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 48
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 49
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 50
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 51
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 52
Fotó megosztása:
F1: A Ferrari nem tudott gyorsulni 53 A Ferrari jó néhány fejlesztést hozott a Kínai Nagydíjra, többek között olyanokat is, amelyeket eredetileg csak későbbre, a spanyol versenyhétvégére szántak. Az olasz csapat nagyon igyekszik felzárkózni, de sanghaji péntek után még nem sok fejlődés látszik. A második, száraz szabadedzése Fernando Alonso a 10. idővel zárt, 1,3 másodperccel volt lassabb az élen végző Michael Schumachernél.

“Egyértelműen le vagyunk maradva a teljesítmény terén, holnap igyekszünk majd javulni, megtalálni az autó egyensúlyát és főleg a tapadást. Sok munka vár ránk, ha szeretnénk jól kvalifikálni” – mondta a spanyol.

“Felipével közösen elvégeztük a munkát a pályán, most már a mérnökök dolga, hogy kielemezzék az adatokat és meghozzák a lehető legjobb döntéseket holnapra, mind a friss fejlesztések, mind a gumik tekintetében. Délelőtt esett, ez egy kicsit hátráltatta a programunkat, de azért sikerült így is végigvinnünk délutánra” – tette hozzá.

A technikai igazgató, Pat Fry szerint a fejlesztések javulást jelenthetnek, de a sanghaji pálya nem fekszik az autónak, így az eredmények terén nem fognak előrébb lépni, maradnak a top10 határvidékén.

“Hoztunk pár fejlesztést az F2012-eshez, amelyek a korábbi futamokhoz képest javíthatják a teljesítményt. Az első három órányi edzés alapján jók a benyomásaink, de egyértelműen sok munka vár még ránk ma délután és este, hogy elvégezzük a mélyelemzést. Másrészt viszont el kell fogadnunk, hogy úgy tűnik, a pálya karakterisztikája kevésbé fekszik az autónak, mint Malajzia. A fenti két tényező alapján nem várok semmi újdonságot a rajtpozíciónkat illetően, jelenleg józanul valahova a 7. és 12. hely közé várhatjuk magunkat, pont, ahogy Sepangban.”