Schumacher: Esélytelen a dobogó 1
Schumacher: Esélytelen a dobogó 2

Schumacher: Esélytelen a dobogó

Schumacher: Esélytelen a dobogó

Schumacher: Esélytelen a dobogó 25
Schumacher: Esélytelen a dobogó 26
Schumacher: Esélytelen a dobogó 27
Schumacher: Esélytelen a dobogó 28
Schumacher: Esélytelen a dobogó 29
Schumacher: Esélytelen a dobogó 30
Schumacher: Esélytelen a dobogó 31
Schumacher: Esélytelen a dobogó 32
Schumacher: Esélytelen a dobogó 33
Schumacher: Esélytelen a dobogó 34
Schumacher: Esélytelen a dobogó 35
Schumacher: Esélytelen a dobogó 36
Schumacher: Esélytelen a dobogó 37
Schumacher: Esélytelen a dobogó 38
Schumacher: Esélytelen a dobogó 39
Schumacher: Esélytelen a dobogó 40
Schumacher: Esélytelen a dobogó 41
Schumacher: Esélytelen a dobogó 42
Schumacher: Esélytelen a dobogó 43
Schumacher: Esélytelen a dobogó 44
Schumacher: Esélytelen a dobogó 45
Schumacher: Esélytelen a dobogó 46
Fotó megosztása:
Schumacher: Esélytelen a dobogó 47 Bár Michael Schumacher két hete Kanadában a második helyen is állt a futamon és végül a szintén nem rossz negyedik helyen ért célba, az Európa Nagydíj tegnapi második edzésén pedig mindössze 3,5 tizeddel maradt el az élen végző Fernando Alonsótól, a német a nap végén igen visszafogottan nyilatkozott a hétvégi kilátásokról

“Felejtsük el a dobogót, ahhoz nem vagyunk elég erősek! A Ferrarik azok, mi pedig csak a McLarenek és a Red Bullok mögött vagyunk. Ha szerencsénk van, talán elkaphatjuk az egyik csapatot, de ahhoz tényleg szerencse kell. És ez még mindig messze van a dobogótól” – magyarázta péntek délután a veterán.

“Nem hiszem, hogy elég jó a tempónk. Egy dolog, hogy egy kör jónak tűnt, de az azon múlik, hogy a többiek milyet mentek. Megint más kérdés a hosszú etapos teljesítmény, ugyanis azon általában egy kicsit gyengébbek vagyunk.”

Schumacher elmondta, hogy délelőtt gondjaik voltak az autó egyensúlyának megtalálásával, csapattársa, Nico Rosberg pedig még a nap végén sem volt elégedett.

“A délelőtt nehéz volt. Néhány dolog miatt időt veszítettünk. Nem vagyunk valami elégedettek az egyensúllyal. A KERS-szel és az új motorvezérlési szabályokkal is van dolgunk, szóval nehezebb volt a feladat.”