A hockenheimi tesztsorozat mai napján a Toyota is kipróbálta az új típusú uszonyszerű motorborítást. Elsőként ez a Red Bullokon, majd a fiókcsapatuk, a Toro Rosso versenyautóin tűnt fel, de nem kell sokat várni a követőkre. Hamarosan megjelent a Renault a saját változatával, majd nemrég a Force India, míg a McLaren kedden vetette be.

Persze mindig a valóságos teszt dönt, de ne legyenek kétségeink, az elem működik, hiszen mielőtt egy új szárnyat legyártatnának, az már túl van a számítógépes szimuláción, és a pálya előtt a szélcsatornában is jelenése van. 

A Renault is használja

A Renault is használja

A Renault is használja


Jelenleg a Toyota azon dolgozik, hogy megtartsa a lendületét, és az év végig megőrizze a konstruktőri bajnokság negyedik helyét. Ami nem lesz egyszerű, tekintve hogy csupán egy pont előnyűk van a Red Bullhoz képest. Timo Glock, aki tegnap átvette a tesztelést Kamui Kobayasitól, elégedett a fejlesztéssekkel, és bizakodva készül a Német Nagydíjra. 

“Azt mondhatom, ez a hét nem túl rossz” ? mondta. “Elvégeztünk az összes programot, amit szoktunk a teszteken, sok kört tudtunk megtenni, és többféle beállítást kipróbáltunk. Az új alkatrészek az autón egészen jók. Bizakodva várom a versenyt. Az összes versenyen, amin részt vettem Hockenheimben, mindig a legjobb öt között végeztem, szóval remélhetőleg ez jó jel” – beszélt hazai versenyéről Glock, aki a Brit Nagydíjon elég gyengén szerepelt.