A Honda a jövő évi szabályváltozásokat kihasználva szeretne az élre ugrani, a jelentős szabályváltozások miatt gyakorlatilag mindenki tiszta lappal indul, ők pedig a 2008-as idényt gyakorlatilag fel is áldozták a 2009-es fejlesztések javára. A csapat akár meglepetést is okozhat a következő évben, a csapatigazgató, Nick Fry szerint emiatt pedig számos jelentkező akad a pilótaállásokra. A mostani két versenyző, Jenson Button és Rubens Barrichello szerződése is lejár idén, lehet, hogy le is cserélik őket.

“Teljesen nyíltan gondolkodunk a kérdésről, és ezt a versenyzőink is tudják. Amikor egy ilyen technikai guru a csapatfőnök, mint Ross Brawn, akkor egyértelműen vonzóbb a csapatunk, és a szabályváltozások miatt nagy lehetőség előtt állunk a jövő évben. Reméljük, hogy élni is tudunk vele. Ajánlatokban nincs hiány” – nyilatkozta Fry.

Érzésre jobb, köridőben sehol nincs
Érzésre jobb, köridőben sehol nincs

Button és Barrichello is repülhet

Button és Barrichello is repülhet

Érzésre jobb, köridőben sehol nincs
Button egy fokkal jobb volt
Drámai fejlesztések jönnek
Marad a Föld-koncepció, de hondásabb a festés
Button és Barrichello is repülhet 76
Button és Barrichello is repülhet 77
Button és Barrichello is repülhet 78
Button és Barrichello is repülhet 79
Mindenki jól jár
Még van remény
A jobb szélen a távozó főnök
A hondások lemaradhatnak a bajnokság kezdetéről?
Brawn, a megváltó
Button egyelőre nem számít jó eredményre
Barrichello jól ment a Hondával
Bizakodó hangulat
A brazil sosem látja a jelzést
Összenőttek
A sereghajtónál folytatja?
Idén nem várnak sokat
300 futamig meg sem állna
Levezetésnek mehetne az IndyCarba
DC és Barrichello - az öregek golfozgatnak
Ünneplőben Isztambulban
Egy év még biztos
Csak eredményekkel juthat 300-ig
Button kapitány
A nagyobbaknak is volt torta
Button és Barrichello is repülhet 100
Eljön az ő idejük is
Button szinte rajong Brawnért
Nagyjából elégedett
Nem elég gyors az autó
Vége a fejlesztéseknek
Visszahívták
Barcelonában a régi-új fiú a volánnál
Újabb kiscsapatot vesznek a szárnyaik alá?
Senkinek nem biztos a helye
Patrick jöhet, ha akar
Fry szerint nagyon kapós a csapat
A szerződés még nem téma
Brawnnak az autó a fontos
Együtt maradnak
A pilótákkal nincs baj
Button és Barrichello is repülhet 116
Csak a túlélésre játszanak
Alonso fogadása jobbról...
Sikerül elvinni?
15 év szolgálat után visszavonul?
Alonso a Hondával, Barrichello mindenkivel tárgyal
Hol vannak az esőfelhők?
A fejlesztések még nem hoztak gyümölcsöt
Button és Barrichello is repülhet 124
Ross Brawnék hirtelen az élre állnak?
Alonso helyett ő is jó lesz
Ejtik a nyalókát
Lejárt az ideje?
16 év után válthat
Ide ülhet be
Senna és Piquet is kitúrhatja
Célba érni is elég lenne
Brawn 2009-re tekint
A német csapat a példakép
Innen már csak javulhatnak...
Csak az év végén döntenek
Ki lesz a párja?
Bátran értékel
Nem akar új társat
Button és "az álmok ereje"
Fotó megosztása:
Fry szerint nagyon kapós a csapat

Fry szerint nagyon kapós a csapat

Fry szerint nagyon kapós a csapat


A Honda-vezér az amerikai IndyCar-ban tavasszal futamgyőzelmet szerző női pilóta, Danica Patrick és a Honda viszonyát is tisztázta. Patrick diadala után felmerült, hogy az IRL motorszállítójaként is működő Honda F1-es csapata tesztlehetőséget adhatna a versenyzőnőnek, majd a Kanadai Nagydíj hétvégéjén a sajtó már biztos dologként tudósított a tesztről. Akkor Fry cáfolta, hogy ilyet mondott volna, most pedig bővebben is kifejtette a helyzetet.

“Mi valójában annyit mondtunk, hogy ha Danica szeretné vezetni az autónkat valamikor év végén, akkor mi teljesen nyitottak vagyunk erre. De Danica eddig még nem jelentkezett. Az ajtó azonban nyitva áll, ha érdekli a dolog.”  

A 26 éves versenyzőnő korábban azt mondta a lehetőségről, hogy csakis akkor érdekelné a teszt, ha nem csak marketingfogás lenne az egész. Fry egyetért ezzel, és úgy gondolja, hogy ha sor kerül az eseményre, akkor azt komolyan, legalább két napig kellene csinálni.

Patrick jöhet, ha akar

Patrick jöhet, ha akar

Patrick jöhet, ha akar


“Az ilyesmi túl drága ahhoz, hogy csak a szórakozás kedvéért csináljuk. Azt hiszem, első lépésként az lenne a legjobb, ha megtudnánk, hogy neki teszik-e, és megismerné a csapatot, és mi is felmérhetnénk, hogy mennyire jó. Egy egyszeri alaklom erre nem is lenne elég. Még egy tapasztalt versenyzővel is jobb kétszer tesztelni, az első nap kiismeri az autót, a rendszerek működését, a nehézségi erőket, a fékezést. Az első nap a felfedezésé, a második napon lehet igazán belemerülni a munkába.”