Érzésre jobb, köridőben sehol nincs
Érzésre jobb, köridőben sehol nincs

A Honda lemondott 2008-ról

A Honda lemondott 2008-ról

Érzésre jobb, köridőben sehol nincs
Button egy fokkal jobb volt
Drámai fejlesztések jönnek
Marad a Föld-koncepció, de hondásabb a festés
A Honda lemondott 2008-ról 76
A Honda lemondott 2008-ról 77
A Honda lemondott 2008-ról 78
A Honda lemondott 2008-ról 79
Mindenki jól jár
Még van remény
A jobb szélen a távozó főnök
A hondások lemaradhatnak a bajnokság kezdetéről?
Brawn, a megváltó
Button egyelőre nem számít jó eredményre
Barrichello jól ment a Hondával
Bizakodó hangulat
A brazil sosem látja a jelzést
Összenőttek
A sereghajtónál folytatja?
Idén nem várnak sokat
300 futamig meg sem állna
Levezetésnek mehetne az IndyCarba
DC és Barrichello - az öregek golfozgatnak
Ünneplőben Isztambulban
Egy év még biztos
Csak eredményekkel juthat 300-ig
Button kapitány
A nagyobbaknak is volt torta
A Honda lemondott 2008-ról 100
Eljön az ő idejük is
Button szinte rajong Brawnért
Nagyjából elégedett
Nem elég gyors az autó
Vége a fejlesztéseknek
Visszahívták
Barcelonában a régi-új fiú a volánnál
Újabb kiscsapatot vesznek a szárnyaik alá?
Senkinek nem biztos a helye
Patrick jöhet, ha akar
Fry szerint nagyon kapós a csapat
A szerződés még nem téma
Brawnnak az autó a fontos
Együtt maradnak
A pilótákkal nincs baj
A Honda lemondott 2008-ról 116
Csak a túlélésre játszanak
Alonso fogadása jobbról...
Sikerül elvinni?
15 év szolgálat után visszavonul?
Alonso a Hondával, Barrichello mindenkivel tárgyal
Hol vannak az esőfelhők?
A fejlesztések még nem hoztak gyümölcsöt
A Honda lemondott 2008-ról 124
Ross Brawnék hirtelen az élre állnak?
Alonso helyett ő is jó lesz
Ejtik a nyalókát
Lejárt az ideje?
16 év után válthat
Ide ülhet be
Senna és Piquet is kitúrhatja
Célba érni is elég lenne
Brawn 2009-re tekint
A német csapat a példakép
Innen már csak javulhatnak...
Csak az év végén döntenek
Ki lesz a párja?
Bátran értékel
Nem akar új társat
Button és "az álmok ereje"
Fotó megosztása:

Vége a fejlesztéseknek

Vége a fejlesztéseknek

Egyre több csapatnál jelent dilemmát az idei évre, és a sok változást – korlátozott leszorítóerő, slick gumik, hibrid KERS-rendszer – hozó 2009-re való készülés egyensúlyának megtalálása.

A Hondánál nem gondolkodnak tovább, lezárultak az utolsó komolyabb fejlesztések a 2008-as idényre, ezután már a jövő évre készülnek.

“Már csak két-három dologgal készülünk az idei autóhoz, ezek fokozatosan kerülnek majd fel Silverstone-tól [a Brit Nagydíjtól] kezdve. A részleteknél tartunk, a fejlesztési koncepció már megvan, most a kidolgozás és a gyártás folyik” – mondta a csapatfőnök, Ross Brawn.

Brawn korábban elmondta már, hogy idén nem sokáig dolgoznak majd az RA108-on, és az igazi eredményeket 2009-től várják. A csapat igazgatója, Nick Fry úgy érzi, hogy lassan beérik a Honda, és jövőre talán már az élcsapatokkal küzdhetnek.

“Sosem volt kétségem afelől, hogy eljuthatunk a csúcsra, ez nem művészet, ez tudomány. Persze egy kis szerencse is kell, de mégis csak lépésről lépésre kell haladni. Amikor a Honda megvette ezt a csapatot [2005-ben], nagyszerű marketinglehetőség volt, de hiányoztak azok az elemek, amik egy igazán jó Forma-1-es csapathoz kellenek. Ha ezek megvannak, akkor már meg lehet szerezni Ross Brawnt és más vezető mérnököket, aztán már a győzelmen is lehet gondolkodni. Ez kell ahhoz, hogy egy jó napon elkaphassuk majd a Ferrarit vagy a McLarent, de ez biztosan nem idén történik meg” – magyarázta Fry.