Az építkezés következik
Az építkezés következik

Alonso határidőt szabott

Alonso határidőt szabott

Az építkezés következik
Milliárdokért szerződött
Fisichella, Alonso - jobb lett volna újra együtt?
Kovalainen túl sikeres volt
Piquet vajon veszélyes lesz?
Kire hallgat a világbajnok?
Visszatértek a spanyol és az asztúriai színek
Alonso egyelőre a tavalyi autóval köröz
Hazatért
Az első méterek a régi-új csapatnál
Alonso határidőt szabott 110
A Top Gunba is jó lenne...
A hollandok jobb eredményt várnak
Briatore kézben tartja a versenyzőket
Örüljön, hogy Alonso mellé kerülhetett
Együtt mennek el a Renault-tól
Hiába a világbajnok?
Erősebb, boldogabb a Renault-nál
Alonso határidőt szabott 118
Alonso határidőt szabott 119
Hivatalosan is bemutatták
Vajon mire lesz elég?
Alonso határidőt szabott 122
Alonso határidőt szabott 123
Piquet, Briatore és Alonso
A háttérben a tesztpilóták: Di Grassi és Grosjean
Marad a papagájfestés
Alonso határidőt szabott 127
Alonsónak még nem elég jó az autó
Grosjean és di Grassi
Piquet nem kérdőjelezi meg Alonso pozícióját
Piquet nem veszélyes
Lauda Hamiltont sokkal többre tartja
Csak egy évig marad?
Ausztráliában jön a "W"
Nem bajnok, nem rocksztár, nem egy multi feje, de repülője neki is van
Alonso győzhet is 2008-ban
Tavaly második volt Melbourne-ben, idén ez valószínűtlen
Ma nem jött össze
Úgy jár majd, mint Kovalainen?
Gyenge kezdet
Ez a grimasz Dennisnek jár
Jó kezdet után jöhet a folytatás
Alonsót csúnyán kiosztották
Ha nem jön a javulás, akkor...
Alonso határidőt szabott 145
Búcsút is inthet a csapatnak
Alonso határidőt szabott 147
Még nincs miről beszélni
Alonso határidőt szabott 149
A boldog család
Alonso határidőt szabott 151
A pályán kívül is kemény munka folyik
Nem mindegy, mit esznek
A McLarennél cserbenhagyták Alonsót
Symonds azért bizakodik
Bahreinben a pontszerzés is csak ábránd maradt
Mateschitznek majdnem összejött
A Renault-kaland is csak egy évig tart?
Kubica itt is vezethetne
Erről jól lemaradtak
Nem mertek fejleszteni
A McLaren vesztes, bezzeg a Renault...
Elégedettségnek nyoma sincs
Briatore ragaszkodik hozzá
Újra megpróbálják
A középmezőnyben ragadtak
Vajon mire lesz képes Alonso otthon?
Briatore nagyban gondolkodik
Nem vár sokat
Alonso határidőt szabott 170
Nekilendültek
Symonds egy százalékot emleget
Csak a név nem lesz elég, pontok is kellenek
Alonso bizakodik
Szinte hasonlítanak...
Még körbement vele
Räikkönen helyére ülhet
A vezér meggondolta magát
Nem mennek sehova
Ő nincs versenyben, de szerinte Hamilton sem nyer
Éljenek a mának, vagy a jövőre készüljenek?
Mindenkinek kötelező lesz
Barcelona óta javul a helyzet
A Kanadai Nagydíj nem az ő versenye lesz
Ha megbirkózik az első kanyarral, jó versenye lehet
Leépítés következik
Sokára lesz ilyen lehetőség megint
Minden szabályos
Két futam után dönteni kell
Briatoréék
Havi 3000 euróért kísérgeti Alonsót
A Ferrarinál vagy a BMW-nél folytatja?
Nem Hamiltonon múlott a tavalyi siker...
Hiányzik a tempó
Egyetlen pontot hozott a hazai verseny
Reménysugár az alagút végén
Fotó megosztása:

Két futam után dönteni kell

Két futam után dönteni kell

Fernando Alonso szerint nem biztos, hogy a Renault-nak a 2008-as fejlesztésekkel kellene foglalkoznia, amikor energiáikat fordíthatnák a következő évre is. Ha a következő két futamon nem látszik majd, hogy van miért küzdeni, le is lehet írni az idei szezont.

A csapat a Francia és a Brit Nagydíjra új aerodinamikai csomaggal, és motor- és sebességváltó-módosításokkal készül, lehet, hogy ezek lesznek az utolsó komoly fejlesztések idén.

“Kétségtelenül nehéz döntés, de előbb-utóbb meg kell hozni. Tudom, hogy nehéz, de határozott véleményem van a dologról: Silverstone után el kell gondolkodnunk. Oda és Magny Cours-ra van még néhány fejlesztésünk” – magyarázta a kétszeres világbajnok.

“Majd meglátjuk, hogy ezek mennyit javítanak az autón, talán azok a pályák jól fekszenek majd, és akkor folytathatjuk a fejlesztéseket, de ha nem jönnek be, akkor ennek az évnek már lőttek, és akkor a következő idényre kell koncentrálnunk.”

Alonso tulajdonképpen osztja a csapat technikai vezetője, Pat Smyonds véleményét, aki szerint ezt a dilemmát hamarosan el kell dönteni. A hasonló cipőben járó Hondánál már meg is hozták ezt a döntést, 2008-at feláldozzák a nagy változásokat – új aerodinamikai szabályok, slick gumik, és a hibrid KERS-rendszer – hozó jövő évi fejlesztések érdekében.