Power steering: így nevezi a Monte-Carlóban debütáló újítását a BMW. Az új szervokormánnyal a pilóták sokkal jobban érzik az autó kanyarodását, mert a kormány erősebb visszajelzést ad. Valahogy úgy, mint a játékkormányoknál.

A fejlesztést eredetileg már a Spanyol Nagydíjon ki akarták próbálni, de végül elhalasztották, és a múlt heti teszteket követően döntöttek úgy, hogy a Monacói Nagydíjtól használják majd.

Az új kormányon kívül is lesz még újítás a BMW-ken a hétvégén. Willy Rampf, a csapat technikai igazgatója így beszélt a fejlesztésekről:

“Új első szárnyat fejlesztettünk, hogy a lehető legnagyobb leszorítóerőt hozzuk ki, ezt először Barcelonában használtuk. Ezen a szárnyon módosítunk egy kicsit Monacóra. A hátsó fékek és a karosszéria hátsó része is új lesz. És persze az új szervórendszert is most használjuk majd először.”