Ahhoz hozzászokhattunk már, hogy a Tokiói Autószalon meglepő, olykor értelmezhetetlen teremtményeket tár elénk. No de hogy egyenesen üzekedésre csábítson egy japán márka?! 

Suzuki Hustler X6 (1965)
Suzuki Hustler X6 (1965)

Dögös csábítás, japán módra

Dögös csábítás, japán módra

Suzuki Hustler X6 (1965)
Gajdán Miklós a rózsaszín közepéből jelenti... Figyeld meg az üléskárpit szegését.
Csábítás japán módra
Jópofa kör-a-körben fényszórók, középvonalból kitolt rendszámtáblatartóval. Nekik van igazuk, így vagányabb.
Figyeld meg a Hustler alatti H-emblémát: mintha a Hummer köszönne vissza.
Szokásos minimál-műszerfal. Függőleges helykihasználás, mint Japánban mindenütt.
Öööö... lehet hogy mi tévedtünk... (Suzuki Hustler hirdetés a hatvanas évekből)
Fotó megosztása:
Öööö... lehet hogy mi tévedtünk... (Suzuki Hustler hirdetés a hatvanas évekből)

Öööö… lehet hogy mi tévedtünk… (Suzuki Hustler hirdetés a hatvanas évekből)

Öööö… lehet hogy mi tévedtünk… (Suzuki Hustler hirdetés a hatvanas évekből)


Szerencsére erről szó sincs. A Hustlert nem Larry Flynt hírhedt kiadványa után nevezték el: nagy hagyományokkal rendelkezik a típusnév a Suzuki háza táján, a hatvanas évek derekától másfél éven át használta a márka motorkerékpár-részlege azokra a 200, 250 köbcentis, rendkívül fürge, könnyed motorokra, amelyek hazáján kívül is ismertté tették a Suzuki nevét. 
A 2013-es Suzuki Hustlernek az égvilágon semmi köze a fürgeséghez, kétharmad literes, start-stoppos motorjával és CVT váltójával nem is igen lehetne. 
A könnyedséghez annál inkább: mindössze 790 kilós tömegével nem terheli túl a városi úthálózatot – persze ez attól is függ, mekkora emberek ülnek be az autóba. 
Gajdán Miklós a rózsaszín közepéből jelenti... Figyeld meg az üléskárpit szegését.

Gajdán Miklós a rózsaszín közepéből jelenti… Figyeld meg az üléskárpit szegését.

A Hustlert egyfajta új crossover koncepcióként tálalta a Suzuki, olyan járműként, amely szerény méretei (3,40 x 1,48 x 1,66 m) ellenére szabadidőjárműves jegyekkel és értékekkel rendelkezik, amely egyszerre divatos és praktikus, fiatalos és családias. Mindezekhez jól illik a valamelyest megemelt hasmagasság. 
A Hustler egyébként kupé kivitelben is létezik: ez változatlan alapterületen 25 mm-rel alacsonyabb, de helykínálata nem ennyivel rosszabb csupán, mivel a tetőlemez erősen lejt hátrafelé. 
Figyeld meg a Hustler alatti H-emblémát: mintha a Hummer köszönne vissza.

Figyeld meg a Hustler alatti H-emblémát: mintha a Hummer köszönne vissza.

A kupé fogalma egyébként itt megint sajátos japán felfogásban értelmezendő, hiszen ugyanúgy négyajtós modellről van szó, csak a hátsó kilincseket elrejtették, és kevesebb benne a hely.
Mindettől függetlenül a Hustler kedves jószág, amely akár Európában is népszerű lehetne – egy másik névvel, másik motorral és főleg más színben.
Csábítás japán módra

Csábítás japán módra

Szokásos minimál-műszerfal. Függőleges helykihasználás, mint Japánban mindenütt.

Szokásos minimál-műszerfal. Függőleges helykihasználás, mint Japánban mindenütt.