Annak idején hangszerek gyártásával alapozta meg sikerét a Yamaha, az addigra a világ legnagyobb zongoragyártójává váló japán vállalat csak az 1950-es években szállt be a motorozásba. Mindkét helyen szép sikereket értek el, a három, egymásra fektetett hangvilla ma már jól ismert embléma.
Ezt a két világot igyekezett ötvözni a Yamaha Design Laboratory, amikor előrukkoltak új egérkoncepcióikkal. Rájuk nézve virít róluk, hogy az egyik a rézfúvós hangszerek világát idézi meg, míg a másik a kétkerekűekhez áll nagyon közel.
Mindkét egér egy műremek lett. A hangszert imitáló darabban zseniális módon rejtették el az elektronikát, a lézeres tapogatórészen kívül semmi sem látszik belőle még akkor sem, ha megfordítjuk az eszközt.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A másik csak elsőre tűnik egy szürke tömbnek, darabjai ugyanis szétszedhetőek. Így válik láthatóvá a belső mag, melyben az elektronika is található, az összhatás pedig olyan, mintha a váz alatti erőforrást néznék, akárcsak egy motor esetében.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon