Vezess
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Miért lassul le a forgalom, ha esik az eső? Itt a válasz!
Kováts Olivér
Hamilton imádkozik, hogy jövőre ne legyen rosszabb
Kováts Olivér
A legnagyobb hóban támaszkodott a GPS-re, óriási hiba volt
Kováts Olivér
Nem tudta hová tenni a Ferrariját, végül a teraszon parkolt le vele
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Chery
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Leapmotor
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Címoldal
törésteszt
#törésteszt
Svékus Gergő
Csúnyán leszerepelt az új Suzuki
A Suzuki Swift minden téren jobban teljesít elődjénél, így biztonságosabb is annál. Csakhogy az elvárások is szigorúbbak lettek időközben, ezekkel...
Svékus Gergő
Nem elég okos ez az autó, hogy biztonságos legyen
Pár éve akár maximális pontszámokkal állhatott volna az élre, de 2024-ben kevés a nyers erő, így csak közepes minősítésre volt elég a Ford...
Kovács Miklós
Kőkemény cáfolat arra, hogy a régi autókban még volt anyag
A régi autókra sokan nosztalgiával gondolnak, de egy téren holtbiztos a fejlődés: a biztonság nagyságrendekkel jobb a modern konstrukciók esetén...
Kovács Miklós
Érdekes ok miatt nincs nagy sebességű törésteszt az autóknál
A szakértő szerint nincs szükség töréstesztekre 130 km/órával, az eddig alkalmazott, lassabb ütközési próbák a lehető leghatékonyabbak.
Svékus Gergő
Úgy filmeztek le egy ütközést, mint még soha
Az autóiparban elsőként nem optikai, hanem röntgenkamerával vettek fel egy töréstesztet. Az eredmény látványos, a technológiát nem csak az...
Kováts Olivér
Esélyük nincs a törésteszten a túl modern autóknak
Legalábbis abban az esetben, ha az öt csillag a cél. 2026-tól várhatóan bekeményít az új autóknál a független európai törésteszt-szervezet...
Kovács Miklós
Így bánik el az elektromos pick-up a szalagkorláttal
A biztonsági szakembereket komolyan aggasztja, hogy ezek az új nagy teljesítményű pick-upok négy tonna körüli tömeggel mit tudnak művelni egy baleset...
Kováts Olivér
F1: Megbukott a törésteszten az új Red Bull
Akadályokba ütközött a Red Bull a 2024-es Forma-1-es szezonra készülve: elsőre nem ment át a törésteszten az új autó.
Kovács Miklós
Lángoló acélgolyóval bizonyítja Kína, mennyire strapabíró autót gyárt
Bizonyítani akarják a kínai gyártók, hogy autóik már a biztonság maximumát hozzák, és egy téglafalon is áthajthatunk velük.
Kovács Miklós
Ha harmincéves verdát hajtasz, akkor ezt a töréstesztet jobb ha látod
Milyen biztonságos volt egy autó 1993-ban? A modern, egységesített, azonos körülmények között végzett töréstesztek ekkoriban indultak, legalábbis...
Előző
1
2
3
4
…
37
Következő