Vezess
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Új autópálya-matrica jelenik meg Magyarországon
Kovács Miklós
Itt a törésteszt amit látnod kell, mielőtt a gázra lépsz
Svékus Gergő
V8-as szupersportautót épített a Toyota
Baka Gábor
Piastri csak nézett - Norrisé az első szabadedzés
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Chery
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Leapmotor
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Címoldal
technika
#technika
Simon István
F1: Vettelék biztonságáért aggódott a Red Bull
A Red Bull főtervezője, Adrian Newey még életében nem aggódott úgy a versenyzői testi épségéért, mint a Belga Nagydíjon. A bajnokcsapat ugyanis - a...
Simon István
F1: Egyforma motorral a Red Bull és a Williams
A Renault motorfejlesztési vezetője, Rob White a francia motorokkal, a jövőre kezdődő Williams-Renault együttműködéssel és az új V6-os turbók...
Simon István
F1: Ötször hatékonyabb a jövő KERS-e
A Pirelli gumik és az állítható szárnyak mellett a KERS hibridrendszer visszatérése jelentette a legfontosabb újdonságot 2011-ben. A csapatok már...
Simon István
Orruknál fogva vezette az F1-es csapatokat az Audi
A Red Bull főtervezője, Adrian Newey elárulta:kizárólag az Audi igényei miatt erőltették a soros, négyhengeres motorokat. A Forma-1-es Bizottság csak...
Simon István
F1: Váltóláz Valenciában
Az Európa Nagydíj helyszínén, Valenciában körönként 64-szer kell sebességet váltani. Ennél jobban csak a szingapúri pálya terheli meg a sebváltót....
Simon István
F1: Silverstone-tól bekeményít az FIA
Egy hónap múlva, a Brit Nagydíjtól betiltja az F1-es autók trükkös kipufogógáz-kivezetését és alvázvégződését a Nemzetközi Automobil Szövetség. Az...
Simon István
F1: Fontosabb a fék a gáznál Montrealban
Montrealban 330 km/óra fölötti tempót lehet elérni, de hat nagyon komoly fékezési pont is van a pályán. Az F1-es autókba a szabályok engedte...
Simon István
F1: Főszerepben a kormány Monacóban
Régebben a Monacói Nagydíj gyakorlatilag egykezes verseny volt: a pilóták egyik markukban a kormányt, a másikban a váltókart tartották. Egy modern...
Simon István
F1: Elhalasztják a befújt diffúzor betiltását
Haladékot kaptak az F1-es csapatok a Nemzetközi Automobil Szövetségtől a befújt diffúzorok használatára. Az FIA a hétvégi Spanyol Nagydíjtól be...
Simon István
F1: Nem jönnek vissza a szuperalvázak
Mégsem tér vissza a nyolcvanas évek elején látott szívóhatásos alvázmegoldás 2013-tól. Ezt a Forma-1-es csapatok Technikai Munkacsoportja javasolta a...
Előző
1
…
4
5
6
Következő