Vezess
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Visszatér a Lexus, amire mindenki vágyott
Kovács Miklós
Annyira imádták, hogy ünnepi temetést rendeztek a családi Suzukinak
Erdős Norbert
Miért lassul le a forgalom, ha esik az eső? Itt a válasz!
Kováts Olivér
Hamilton imádkozik, hogy jövőre ne legyen rosszabb
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Chery
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Leapmotor
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Címoldal
pályaautó
#pályaautó
Szörényi András
1088 lóerőtől már nagyon lehet félni
Elektromos versenyautót fejleszt a Porsche a 718 Cayman GT4-ből. A középmotort két villamos gép váltja, és én élőben megtapasztaltam megsemmisítő...
Hamvas Tamás
Éles lőszer - Videós tesztben a Lotus Exige!
Az egyik utolsó igazi, vérbeli nyers Lotus sportmodell járt nálunk. Az Exige Sport 410-ről nemcsak írtunk, forgattunk is, mert ezt az autót hallani...
Hamvas Tamás
A legélesebb kés – Lotus Exige Sport 410
Sokkal több sportautónál, a Lotus Exige inkább versenyautó, és nem csak azért, mert úgy néz ki. Minden klisé nélkül mondható el róla, hogy...
Hamvas Tamás
Ezt a pályaautót fogja gyártani a Bugatti
Eredetileg nem tervezték gyártásba küldeni a Bolide pályaversenyautót, a vevők pénze azonban beszélt, legyárt belőle egy szériát a Bugatti...
Csepreghy Dániel
Igazi őrület négy keréken az Ariel Atom
320 lóerő csak kicsit több mint 600 kilót visz. Az Ariel Atom még szélvédővel is a legsúlyosabb versenyautók élményét adja.
Vezess
Itt a Suzuki motoros angol pályagép
Az angol Radicalt 230 lóerős Suzuki eredetű motor hajtja és csak 620 kg-ot kell mozgatnia.
Szörényi András
Késről szikére váltott a Porsche
Olyan ez, mintha éles késről sebészi szikére váltanánk – mondja az új Porsche 911 GT3 RS-ről a GT-modellsor fejlesztési vezetője. Meg kellett néznünk...