Harminc hónapja már annak, hogy a Bentley Continental GT megkapta a V8-as turbómotor növelt teljesítményű kiadását: a V8 S jelű modell plusz 21 lóerőt és 20 Nm-t mutathatott fel, némi gyorsulás- és sebességbeli előrelépés mellett. A német vezetés alatt dolgozó britek nem kapkodják el a dolgokat: a módosított hajtáslánc csak most, két és fél évvel később érkezett meg a kupéval azonos műszakiságú négyajtósba, a Flying Spur szedánba.




A hajtóerő nyomatékának mindenkori 60 százaléka jut a hátsó kerekekre, a változatlan geometriájú futóművet, az adaptív csillapítást, de még az ESP-t is áthangolták, utóbbi később avatkozik be, és ha megtette, hamarabb oldja fel a motorkorlátozást. Az autóhoz szénszálas féktárcsák rendelhetők, az utastérben háromküllős sportkormány és kéttónusú kárpitozás fogad.
Megkésett hiánypótlás a Bentley-nél
Bentley Flying Spur V8 S
A Continental V8 S hajtásláncát megörökölve még erősebb, még nyomatékosabb, és persze egy kicsit még látványosabb lett a Bentley sportlimuzinja.
8 fotó
