

Formaterve a mindössze 25 esztendős Ewan Kingdbury nevéhez fűződik, aki nem csupán egy kiállítási darabot készített, hanem egy valódi, működőképes koncepcióautót, ami nem csupán az utakon, hanem versenypályán is megállná a helyét. Elképzelhető, hogy a tanulmányautó a Chevrolet Lacetti következő generációját sejteti.
Az elkészült tanulmányautó jó példa arra, hogyan használja fel a GM saját, globális erőforrásait. Míg a tervezője Ausztráliában dolgozik, az Ultra fantázianevű gép motorját Koreában készítették, míg a prototípust Japánban szerelték össze.
Vaskos, férfias lemezei alatt 190 lóerős turbódízel erőforrás lapul, amelynek alapjául a jövőre Captivában és a Lacettiben is bemutatkozó 2,0 literes motor szolgált. Ellentétben sok kiállítási kocsival, a WTCC Ultra nemcsak, hogy működőképes, hanem néhány nagy teljesítményű benzines modellel is összemérheti erejét.
Emellett az új Chevrolet Captiva 2,0 literes dízelmotorjának 150 lovas változatával, illetve 2,4-es benzinmotorral felszerelt változata is ott lesz a gyár párizsi standján.
