


Mondjuk 28 colos krómozott felnik, amelyekkel úgy néz ki a H2, akár egy úthenger. A felnikre 325/25-ös abroncsok kerülnek, amik képesek megbirkózni a nagysebességű száguldásnál jelentkező terheléssel. Ez a ugyanis a világ leggyorsabb Hummerje, akár 250 km/órával is száguldhat. A 3,1 tonnás amerikai szörny 6,5 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára.
Ehhez azonban komoly átalakítások kellettek a motortérben is. Az eredeti Hummer motort kiszerelték, helyére a Corvette 6,0 V8-asa költözött, de nem úgy egyszerűen, hanem megerősítve. Átalakították a hengerfejet, új vezérműtengelyek kerültek be, sportlégszűrő, fémkatalizátoros sportkipufogó-rendszer, új szelepek és szeleprugók növelik a motor teljesítményét.
Az igazi többletet azonban a lökettérfogat-növelés jelenti az új főtengellyel és hajtókarokkal. Az immár 7000 köbcentis blokkhoz végül kompresszort és töltőlevegő-hűtőt kapcsoltak.
700 lóerő. Ennyit sikerült kifacsarni a motorból. A kuplungot 904 newtonméteres forgatónyomaték gyilkolná, még szerencse, hogy hagyományos négysebességes automataváltóval készül a Hummer, ezért nincs kuplungtárcsája.
Bár a felnik elképesztő mérete miatt alig tűnnek fel, a 3,1 tonnás szörny lendületét hatalmas, 380 milliméter átmérőjű lyuggatott féktárcsák és nyolcdugattyús féknyergek nyelik el az első tengelyen.
Nem csak egyenesben képes meglepetésekre a Geiger H2, hanem kanyarban is, amiért 10,5 centivel alacsonyabbra ültetett karosszéria, kemény sport lengéscsillapítók és erősebb stabilizátorok felelnek.
Nem csak a felnik teszik egyedivé a Hummer megjelenését, hanem a többi krómozott elem is. Ezzel vonták be a tükörházakat, a lökhárítók alatti védőlemezeket, a küszöböket, az üzemanyagbetöltő-nyílást. Izgalmas látványt nyújt a motorháztetőbe ültetett intercooler is.
Az utasteret bőrborítású ülésekkel és karbon díszítésekkel tették izgalmasabbá. A hátul ülőket multimedia rendszer szórakoztatja, TV műsorokat és DVD filmeket is nézhetnek. Nem olcsó játék a világ leggyorsabb Hummerje, mintegy 250 000 eurót, azaz 62 millió forintot kell a Geigernél hagyni a járműért.
