Az eredeti 4,2-es blokk 390 lóerős teljesítményét a 4,5 literre növelt hengerűrtartalommal  480-ra növelték
A műszerfalra fa- vagy karbonborítás kerül, mellé Alcantara kérhető. Az utasok TV-t is nézhetnek
3 fotó
Az Arden hamar kezelésbe vette a legújabb Range Rovert, a Sportot. A teljesítményt növelendő átalakított motor került az autó orrába. Az Arden ezúttal is a lökettérfogat növelésével eredt a teljesítmény nyomába, ahogy a Jaguaroknál.

Kicserélték a főtengelyt és a hajtókarokat, továbbá kovácsolt dugattyúkat fűztek a blokkba. Az immár 4,5 literes kompresszoros erőforrás fémkatalizátoros sportkipufogóval és új vezérlőelektronikával bővült. A motor védelmében egy kiegészítő hűtővel egészült ki a rendszer.

Az Arden Range nem is hagyja cserben a sebességimádókat, mert teljesítménye 480 lóerőre emelkedett, nyomatéka 3400-as fordulatszám mellett 640 newtonméter lett. Ez menetdinamikai adatokra lefordítva azt jelenti, hogy a szabadidőautó 5,9 másodperc alatt képes százra gyorsulni. Az autó maximális sebessége 265 km/óra.

Nem is takargatja tudását a tuninggép, erről az Arden 22 és 23 colos, többrészes felnik és optikai elemek gondoskodnak. Elöl hátul krómozott rácsokkal tették sportosabbá a Range megjelenését. Az átalakított első lökhárító alacsonyabbra nyúlik, benne kiegészítő távolsági fényszórókat helyeztek el.

Oldalt krómozott fellépőket helyeztek el a gyártócég, a Land Rover terepjárós jellegére utalva, amelyekben kis LED-ek világítják meg beszálláskor a talajt. Hátul diffúzort alakítottak ki, ami jól jön nagy sebességénél.

Az utasteret Alcantara bőrborítással, illetve fa- vagy kevlárbetétekkel tehetik izgalmasabbá a vevők. A szórakozást komplett multimédia rendszer biztosítja, fejtámlába épített 7 colos képernyőkkel, DVD lejátszóval TV tunerrel és videójáték konzollal.