Pár évvel ezelőtt a VW és BMW versengett a Rolls-Royce-ért. Kezdetben úgy tűnt, hogy a VW javára dől el a küzdelem, de végül a Rolls-Royce esetében a BMW kiütötte a nyeregből tömeggyártó vetélytársát. 2003. január 1-től a márkajog átszáll a bajorokra.
A vezetésükkel születő új csúcsmodell várhatóan – 100 millió forintnak megfelelő – 400 000 euróba kerül majd. Az új jövevény hossza 5,6 méter, tengelytávja 367 centi. A szekrény formájú, kézzel megmunkált hűtőrács mögött a legkifinomultabb technika bújik meg: a BMW csúcsmotorja, amely egy 6,75 literes, 500 lóerőt teljesítő monstrum.
Ezt a hatalmas teljesítményt a 7-es BMW-ből ismert hatfokozatú automata váltó adja át a hátsó kerekeknek. Az elektronikusan szabályozott légrugózású jármű végsebessége a luxusautóknál már megszokott 250-es tempóban van szabályozva. Az autó karosszériája alumíniumból készül, utasterét vajpuha bőr borítja. Belsejében a Rolls-Royce-hoz illő luxus fogadja az utazót, akit balesetben 10 légzsák próbál megóvni a sérülésektől.
