

Igen jellegzetes a kamion utaskabinja, a padlószint teljesen sík, a teherhordó résszel egy szintben van. A kabin felfele szélesedő, kiterebélyesedő kialakítása javítja a légellenállást. A vezető középen ül, minden kapcsolót köré telepítettek. Valószínűleg a tanulmányautón csak középen lesz kijelző, a többi helyre hagyományos műszerek, illetőleg kapcsolók kerülnek.
A váltókar pozíciója is teljesen ergonómikus, helyzete egyszerűen állítható. A vezető a könyöklőre támasztva karját, csuklóból válthat. Bár a kamion főleg városi fuvarozásra és kisebb távolságok leküzdésére alkalmas, az ülés kialakítása miatt akár hosszabb utat is lehet vállalni vele.
Az FL-4 kialakításakor arra ügyeltek, hogy a kabin minél kisebb területet vegyen el az összhosszból, és a teherhordó részé legyen a főszerep. A Flex Box elnevezésű konténer szerű rakodással elérhető, hogy a nagyobb kamionokról egyszerűen lehessen átpakolni az árut az FL-4-re.
