


Bár a koncepcióautó és a széria Commodore között műszaki rokonság van, az SSX tanulmány összkerék-hajtású és ferdehátú felépítésű. A hátsó lámpák az Opel Speedsterére emlékeztetnek. A karosszérián sok az él, a lámpák kontúrját is élek határozzák meg.
A hátsó ülések lehajthatók, de ez legfeljebb a Holden limuzinokhoz képest újdonság. Érdekes viszont a kettéosztott ötödik ajtó, amelynek alsó és felső része külön nyitható. Korábban ilyen megoldást csak kombikon, például a Fiat Regata és a Marea Weekenden láttunk.
Motorja az 5,7 literes V8-as, emelt teljesítménnyel, de ennél többet nem árult el a Holden. Az autó nevében az X a crossovert jelöli. A gumiméret 245/35-19.
Amennyiben a Sydneyi Autóshow közönsége jól fogadja az autót, a következő két évben résmodellként megjelenhet az ausztrál General Motors leányvállalat kínálatában.
