A Renault pályázatot hirdet, amelynek témája, hogyan válhat a Renault-ból a fiatalok szánmára leginkább vonzó autómárka. A 30 oldal terjedelmű dolgozatokban arra várnak ötleteket a szervezők, milyen szolgáltatások, felszereltség, formatervezés, reklám/megjelenés és finanszírozás hozhatja közelebb a fiatalokat a francia autógyártóhoz. A magyar anyaghoz egy 1-1,5 oldalas angol nyelvű összefoglalást kell csatolni.

Négy egyetemistából illetve főiskolásból álló csapatok vehetnek részt a pályázatban, egy általuk megjelölt vezetőtanár iránymutatásával. A jelentkezési lapok letölthetők a renault.hu/ujgeneracio oldalról. Ugyanitt minden fontos információ megtalálható a pályázatról. A jelentkezési határidő november 20-a, a pályamunkákat december 16-ig kell leadni. A döntés a szóbeli prezentációt követően 2003 februárjában születik meg. A győztesek jutalma egy négynapos szakmai út Párizsba, ezenkívül 100 000 forint pénzdíj.