A korábbi tesztünkben sokat dicsért 1,5 literes dízelmotort nemrég 82 lóerős változatban is felvette kínálatába a Renault Hungária. 2000-nél 185 Nm a maximális nyomaték. 175 kilométer/órás végsebességet ér el az erősebb dízel Clio, nulláról százra 12,2 másodperc alatt gyorsul. Az 5,1 literes, nagyon alacsony tesztfogyasztással bennünket is meglepő 65 lóerős dízelnél várhatóan nem lesz magasabb a átlagfogyasztás. A gyári adat 4,2 liter száz kilométerre, a városi átlag 5,3 liter. Öt ajtóval 3 065 000 forinttól indul a 82 lóerős Clio ára, háromajtós karosszériával 3 005 000 forint ez az összeg.

A Lagunában megjelenő 2,2 literes dízel 150 lóerős. A 16 szelepes motor az Espace-ból ismert. Legnagyobb nyomatéka 320 Nm, amit igen széles fordulatszám tartományban ad le a motor 1750 és 3000 között. A szabványos átlagfogyasztási érték 6,3 liter száz kilométeren. Vezérműszíjat csak 120 000 kilométerenként, izzítógyertyát csak 150 000 kilométerenként szükséges cserélni. A fékek a 207 lóerős csúcsmodellről származnak. 6 490 000 forint a 2.2 dCi limuzin ára Expression kivitelben. A Grandtour nevű kombi ugyanezzel a motorral 6 810 000 forinttól kapható.

Több éves csúszás után jelent meg a piacon a Renault Avantime, amellyel a Renault egy eredeti, új autókategóriát hoz létre. A kupé-egyterűről korábban részletesen írtunk. Hazai ára ötfokozatú kézi váltóval 11 500 000 forint, automata váltóval 11 950 000 forint. Felszereltsége a bőrkárpitot, a tempomatot, a xenon fényszórót és az automatikus klímaberendezést is magában foglalja. Alapfelszerelés a panoráma tetőablak és az elektromosan állítható ülés.

Tavasz végétől lesz rendelhető a Vel Satis.