



Az autó keményen meg van ültetve és a lengéscsillapítóit is felkeményítettük. Az 5,5 col széles felnik a cápa hármas BMW-ről származnak. A felniket újrafújtuk és 175/65 gumikat raktam rájuk. A duplacsövű kipufogó átmérője 50 milliméter, szerintem gyönyörű a hangja és nem is túl hangos.
Zsugormotoros ezerkettesemmel lehet egyébként kulturáltan is közlekedni, de 50-nél még nem érdemes negyediket kapcsolni, mert ennél azért raplisabb a gép. Városban a kellő lendülettel járva is csak 12 litert fogyaszt, ami alig több egy alap 1200-nál. Országúton és autópályán 9,5 litert eszik.
Nagyon szeretem ezt az autót, csak az a baj vele, hogy elég sokba kerül szép állapotban fenntartani. Néha lakatolni kell, hogy ilyen rozsdamentes maradjon. Javításra főleg a váltók miatt kell költenem, mert az eredeti négyes váltó nem igazán bírja a széria 60 helyetti 90 lóerőt. Mostanra már a harmadik váltóval járok. Azt szeretem a kocsimban, hogy ilyen látványos és mindenkinek tetszik. Nagy öröm az is, hogy helyben meg lehet forgatni. Ezenkívül senki nem irigyli, mint egy nyugati luxusautót.