Minden tekintetben szürreális, vagy inkább utópisztikus a BMW XM. Ez az az autó, amit mindegy honnan nézel, azt mondod rá, hogy ilyen nincs, ez egy karikatúra. Ez a hatalmas SUV a BMW M sportdivízió második önálló autója az M1 után, V8-as motorral, 5 üléssel, konnektorról tölthető akkus hibridhajtással.
Az XM alapváltozata 653 lóerős (az Label Red 748 lóerős), nyomatéka 800 Nm, a százas sprintet pedig 4,3 másodperc alatt tudja le a 2710 kilogrammos bálna. De ha valakinek mindez kevés, akkor itt a közel 950 lóerős, 1400 Nm nyomatékkal bíró G-Power GXM Bi-TURBO. A végsebesség is emelkedett, 290 km/óráról 299-re, állítja a tuningot elkövető cég.
Galéria:




Ami igazán megosztóvá teszi a GXM-et, az a külseje
Már a gyári XM dizájnja is nehezen emészthető, de a G-Power még rátett egy lapáttal. Új első és hátsó lökhárítók, masszív hátsó szárny és egyedi motorháztető. A látványt a 23 colos Hurricane RR felnik koronázzák meg. Az utastérről eddig nem érkeztek képek, de a cég szerint “teljesen újragondolták” – jelentsen ez bármit is, a manufaktúra múltját ismerve, vélhetően nem lesz visszafogott.
De a tuningcég nem áll meg itt: már készülőben van egy erősebb verzió is, amely állítólag eléri az 1000 lóerőt, valamint érkezik hozzá egy „Deeptone” nevű kipufogórendszer is.
A gyári BMW XM pedig így néz ki:
Listaára 70-80 millió forint között van.




Ha megnéznél egy hasonlóan feltűnő BMW-tuningot, akkor ez az M2 csak rád vár:

