A felújítás után ismét két sávon lehet közlekedni Győr felől az M0 irányába, vagyis visszaáll az eredeti forgalmi rend. A felújítás során 140 centiméter mélységig visszabontották az átvezető ágat, új alapot és a korábbinál vastagabb, két kötőréteget is kapott az úttest teljes szélességében.
Újjáépítették és korszerűsítették a vízelvezető rendszert, új szalagkorlátot telepítettek, új útszéljelző oszlopokat helyeztek ki. Mostantól a korábbi 15 helyett már 27 centiméter az aszfalt vastagsága, több mint 15 ezer négyzetméteren cseréltek burkolatot, több mint kétezer köbméter aszfaltot és közel 18 ezer köbméter földet mozgattak meg.
Összesen hét rétegben kellett cserélni, újraépíteni az út teljes szerkezetét, ezer méter hosszan építettek új vízelvezető árkot. Az elmúlt években többször is új burkolati rétegeket kapott a szakasz, mégis tönkrement. A cél az volt, hogy még az M1 idei bővítése előtt rendben legyen ez a csomópont.
A fúrásos mintavételek alapján azt látták, hogy a mélyebb, szerkezeti részekkel is gond lehet. A bontási munkák során beigazolódott, hogy az 1994-ben készült szakaszon nagyon rossz az útalap minősége: sem a teherbírása, sem a vízelvezetése nem volt rendben ‒ közölte az autópálya-kezelő.

