Sok autóbolond falán lógott ferraris poszter, de ezeket az álmokat talán a legnehezebb elérni. Már csak azért is, mert ezek a sportkocsik nem csak egyre drágábbak, de egyre jobban törekszenek arra, hogy ne jusson akárkinek. Viszont akadnak olyan típusok, melyek kevésbé népszerűek, ilyen a Ferrari 456 GT is, melyet 1992-ben mutattak be és összesen 3289 példány készült belőle. ennek az ára van igazán padlón, ezt a remek állapotú példányt például 10 millió forintnak megfelelő összegér környékén hirdetik. Ez nagyjából megfelel annak, amit a 456-osok mostanában érnek.

10 fotó

Aki eltekint a 90-es évekre jellemző formatervtől, az egy hagyományos sportkocsit kaphat Enzo Ferrari receptje szerint. Mivel a 456-os inkább egy utazóautó, ezért a fekete bőrülésekből négy személyre jut a fedélzeten. A vezető nagy örömére a Rosso Monza színű autóban hatsebességes, nyitott kulisszás kéziváltó található és a 66 ezer kilométeres futásteljesítmény valóban jó állapotú jószágot feltételez. Ráadásul pont a közelmúltban esett át egy nagyobb és igazán költséges kötelező szervizen.

Ennél olcsóbban nem kapsz ma Ferrarit 6

12 hengeres motorja 5,5 literes, 60 fokos hengerszögű és 440 lóerőt hoztak ki belőle az olaszok, ami meglehetősen szépen viszi az 1,7 tonnás autót. Álló helyzetből 100-as tempóra 5,2 másodperc alatt gyorsul és akár 300 feletti tempóval is repeszthet.

Ennél olcsóbban nem kapsz ma Ferrarit 7