Hivatalos rendőrségi lista a fix traffipaxokról

Szerző: Vezess.hu levél küldés  Police.hu levél küldés  Zsaru Magazin levél küldés 
Dátum: 2015.10.28. 12.15

Négy megyében már biztosan nem változik a Véda közúti intelligens kamerahálózat fix telepítésű kameráinak helyszíne. Közreadta a rendőrség.

Március 26-tól az ország közútjain már élesben működik 160 darab változtatható helyű kamera, és rövidesen az ország területén befejeződik a fix helyűek telepítése is. Fejér, Pest, Komárom-Esztergom és Nógrád megyében, valamint a fővárosi autópálya-szakaszokon már bizonyosan nem változik az utóbbi berendezések telepítési helyszíne.

Mi történik, ha elkap a szupertraffipax? – részletek itt!

Hivatalos rendőrségi lista a fix traffipaxokról 1

A fájl letöltése a képre kattintva!

A kamerák a sebességmérés mellett – többek között – alkalmasak forgalomszámlálásra, rendszámfelismerésre, a forgalomtorlódás felismerésére és a biztonsági öv használatára vonatkozó előírások megtartásának ellenőrzésére, valamint a kafir (közlekedésbiztonsági automatizált feldolgozó információs rendszer) segítségével többféle szabályszegés felismerésére és dokumentálására.

A rendszer rögzített kamerái üzemszerűen még nem működnek a rendőrség szerint, erről is tájékoztatást adnak majd.

A Forensis Autóklub korábbi listája ide ígérte fix traffipaxok telepítését.

Kommentek

  • Iceman.

    Szinte biztos vagyok benne, hogy hiányos. Fejér megyében az M7 jobb pályán a martonvásári lehajtó előtt nemrég építettek egyet, utána a velencei pihenő előtt van még egy, azt két hete szerelték. Tábla még nincs, gondolom nincsenek üzemben.

  • DTF

    Hasznalni kell a kozossegi navigacos szoftvereket aztan nem lesz problema.
    Nem tudom miert vannak rskattanva ennyire a gyorshajtasra, mikor az indokolatlsnul lassan hsjtokbol sokkal tobb van, azokra kene raszallni…

  • CoIie

    Midenki betart majd minden határt, és szépen kimutatható lesz, hogy mennyire veszteséges az egész! Szépen elavulnak majd pár év alatt a kütyük és kuka…!
    ˙
    Határ = megengedett seb. + közig.seb.határ + saját műszer elt. + traffi. elt.
    pl. 100 km/h alatt: -> 90 + 15 + min.5 + 3 = min.113 km/h amivel még éppen mehetünk/nem mehetünk!
    ˙
    Aki ennél többet akar, csak fizetnie kell, nyilván pont nem járhat érte látatlanban. De, tapasztalat szerint még az X5-ösök is rémülten fékezgetnek, ha traffit látnak – LOL.
    ˙
    Tehát teljesen humánus az eljárás. De, szerintem tényleg óriási fékezgetések lesznek, ami persze felpörgeti pl. a lakatosok üzletét, a gazdaságot… ;)

  • CoIie

    Sőt! 123…!

  • CoIie

    …, de az már 100-as határnál játszik, pl. M1-M7 ki/bevezető!

  • hova

    Papíron Balatonbozsok már nem létezik, de a szerkezet valóban áll, a kocsmától a városközpont irányába kb. 300 méterre. nagyon ravasz helyen!

  • doroc000

    Remélem,a hulladékgyűjtők,hamar begyüjtik,ezeket a pénzgyűjtőket!

  • senior

    Ezekre a pénzszedőgépekre a szavazófülke magányába kell majd gondolni, mert a rendőrséget nem választjuk, de a kormányzópártot azt igen. És amit enged, illetve amire utasít a kormány azt teszi a janicsárbrigád.

  • Stiki

    Engem az irritál, hogy mindenki arra játszik, hogy hol kell betartani a szabályokat és hol nem… Annyira nehéz 60 helyett 50-nel menni?! Mindenki elvárja, hogy olyan szabályokat alkossanak, amit mindenki betart, így hozva létre egy normális közlekedést – ellenben mindenki a másiktól várja a szabályok betartását, önmaga meg sz@rik rá. Mindenkinek oktatják, hogy a táblákat figyelni kell mindenhol. Ránézel és tudod, hogy az adott útszakaszon mit kell betartani vagy mire kell figyelni.
    Ne számolgassatok km óra csalást, mert úgysem pont annyi, amennyit saccolsz. Az óra szerint lehet haladni 70-nel, senkit nem érdekel, hogy az csak 64, 66 vagy 68 km/h. Tényleg azon centizel, hogy egy 2-3 órás úton nyersz 10-15 percet?! Röhej.
    Tartsa be mindenki a szabályokat, akkor nem arra kell figyelni, hogy hol a trafi, meg a rendőr, hanem lehet nyugodtan autózni/motorozni.

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

Jön a 30-as korlátozás lakott területeken?

Violeta Bulc, az Európai Unió közlekedésért felelős biztosa szerint érdemes lenne szigorúbban korlátozni a sebességet lakott területen.

Harmadik üléssort kap a Honda CR-V

Az új generációs Honda CR-V fedélzetén mostantól akár heten is utazhatnak. Egyetlen bökkenő van csupán: a sokszemélyes verziót csupán egy piacon forgalmazzák.

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

F1: Alonso még öt évig maradhat?

A McLaren-Honda jelenlegi versenyképessége mellett az sem lenne meglepő, ha Fernando Alonso féltávnál kiszállna, de a wokingi csapat főnöke azt reméli, sokáig marad még a kétszeres bajnok spanyol.

Lauda: Bottas máris bizonyított

A Mercedes-csapat elnöke az Ausztrál Nagydíj után úgy látja, hogy jól választottak Valtteri Bottasszal, a finn elődje, Nico Rosberg szintjén van.

Ezt a vizsgát soha nem fogja elfelejteni egyik tanulóvezető sem

Amikor az oktató közli, hogy a vizsgán egy másik autót fognak vezetni, már ott elkezdődik a para, aztán meglátják milyen autó, és picit kikészülnek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.