Itt a Ne olyan gyorsan, ne annyira halálosan előzetese, ami persze csak egy vicc, hiszen csak egy reklámról van szó, amely a vasárnapi Super Bowl döntőjének szünetében volt látható.
Vin Diesel, Michelle Rodriguez és Ludacris ‒ az autós franchise főbb szereplői ‒ a Halálos iramban 11. epizódja előtt meg autóba pattant, hogy kicsit lehűtsék a kedélyeket egy jégkrémmel. Minek annyira sietni…
Az NFL döntőjében a Kansas City Chiefs és a Philadelphia Eagles csapott össze, amelyben a sasok győzedelmeskedtek 22‒40-re. A New Orleans-i Caesars Superdome-ban rendezett mérkőzés reklámszüneteire szinte az összes világcég készül, és hajlandók kifizetni a csillagászati megjelenési összeget.
A hirdetők idén átlagosan 8 millió dollárt (3 milliárd forint) fizettek egy 30 másodperces reklámért a Super Bowl alatt, írta a CBS. Becslések szerint körülbelül 51 percnyi reklámidőt adtak el az idei, körülbelül három-négy órás közvetítés során, ami összességében több száz millió dolláros bevételt jelentett.
Nem volt rest kifizetni ezt az összeget a Jeep sem, akik Harrison Fordot kérték fel főszereplőnek, és ez a reklám nem 30 másodperces, hanem 2 perces, ami így már 32 millió dollárba került (12,5 milliárd forint). Mármint csak az, hogy bekerüljenek az adásba, a reklám elkészítésének költségei ebben nincsenek benne.
A Ram Trucks pedig többek között A sötét lovag – Felemelkedésben és a Top Gun: Maverickben játszó Glen Powellt vitte el egy fantáziavilágba.