A BMW eladásait a szabadidő-autók pörgetik, minden típusuk csak puffad, dagad és nő, mind méretben, mind tömegét tekintve. Már ott tartunk, hogy a BMW M5 2500 kilogrammnál jár, amit a félisten elektronika sem tud úton tartani, ha esetleg mondjuk poros, nedves az aszfalt. 

500 lóerőre húzták az autót, ami hű a BMW régi híréhez 1

A sportos, kompakt, relatíve könnyű kupék zászlaját már csak a BMW 2-es Coupé tartja magasba. Minden kivitele zseniális, a hathengeres turbós benzinmotorral szerelt, 374 lóerős M240i a nagybetűs BMW-élmény, az M2 pedig már igazi, versenypályán is hajtható célszerszám 460 lóerővel. A Manhart szakértői viszont úgy gondolták, ez mind kevés, kell ebbe az ötszáz lóerő, mert szép kerek szám.

Ezért fogták az M240i 3 literes, 6 hengeres, turbós benzinmotorját és 374-ről 503 lóerőre tornázták fel a teljesítményt, miközben a csúcsnyomaték 500-ról 633 Nm-re növekedett. A csomaghoz természetesen átdolgozott, ültetett futómű is jár.

500 lóerőre húzták az autót, ami hű a BMW régi híréhez 2

A sportkipufogó sem marad el, kis ellenállású katalizátorral és aktív szelepekkel, amivel igazán recsegős dörgő szólamokat is tud a Manhart MH2 500 II. Hogy mennyit megy, azt nem közölte a cég, de biztos nem lassú: a Magyarországon 21,3 millió forintért árult M240i xDrive 4,3 másodperc alatt tudja le a 0–100-as sprintet, és maximum 250 km/órával képes száguldani.

500 lóerőre húzták az autót, ami hű a BMW régi híréhez 3