A tuningról szóló motorcserék során általában az unalmas gyári négy, -hathengeres egységek helyére kerül valamilyen egzotikus, nyolc-, tíz-, tizenkét hengeres blokk. Ennél az idei SEMA Show-n bemutatott Lamborghininél viszont az ellenkező irányba indultak a tervezők. A gyári V10-es helyére egy soros, hathengeres motort építettek be, a Toyota sorhatos 2JZ kódjelű, legendásan jól tuningolható darabját. 

Ehhez könnyebben elérhetőek az alkatrészek, és a megfelelő kezekben tudja az 1000 lóerő körüli teljesítményt, talán ez is motiválta a cserét a polgárpukkasztó faktor mellett.

A  Street Aero csapata által megálmodott Gallardo átalakítása nem csak a motort érintette,  a hátsó futómű is radikálisan újra lett gondolva: nyomórudas megoldásra cserélték a gyári rendszert, valamint a teljes hátsó karosszériát átépítették. A hosszú blokk, és a hozzá  tartozó váltó miatt gyakorlatilag félbe kellett vágni az autót, és új tartóvázat építeni az ülések mögött. Már csak arra vagyunk kíváncsiak, milyen állapotban lesz ez a gép 4-5 év múlva.