Az első generációs 8-as kupé a BMW egyik mesterműve. Nem véletlenül hagyták békén a formát, és gyártották szinte változatlanul 1991-1999 között, holott addigra már mindenki eltemette a bukólámpás megoldásokat. 

Két formás 90-es évekbeli kupéból így lesz egy rút 1

Valaki mégis úgy gondolta, lehet ebből mást, érdekesebbet faragni, és a lapos, elegáns frontrészre ráragasztotta a Fiat Barchetta önmagában, és saját környezetében szintén zseniális első lámpáit. Így az eredmény egy kifejezetten aránytalan, bánatosan lógó orr lett, de emberünk nem állt meg itt.

Két formás 90-es évekbeli kupéból így lesz egy rút 2

Hátul lecsapta a lökhárító alját, a lámpákat pedig az E36-os 3-as szériáról vette át. Így a kurta far alatt négy meztelen csőként mered a kipufogó, mintha a projekt még várná a befejezést. A belteret egy ormótlan, inkább szimulátorokba illő tuningkormánnyal sikerült rombolni, van modern USB-t fogadni képes, Bluetooth kapcsolatos fejegység, és sportos kagylóülések is.

Két formás 90-es évekbeli kupéból így lesz egy rút 3Két formás 90-es évekbeli kupéból így lesz egy rút 4

Szerencsére a mechanika maradt gyári, az 1993-as BMW 850 Ci orrában az eredeti V12-es dolgozik 300 lóerővel és 450 Nm nyomatékkal. Ezt a csomagot már 2013-ban felfedezte a Carscoop.com, akkor még Németországban volt eladó 3850 euróért (1,4 millió forint), most viszont még egyedibb külsővel immár 12 999 euróért (4,7 millió forint) keres új gazdát. 

Két formás 90-es évekbeli kupéból így lesz egy rút 5

Az autó még 2013-ban