Egy elhagyatott szicíliai légitámaszpontra vitte a Continental GT-t a Bentley, és ott bedobta a gyeplőt a lovak közé: az új modell bizony nem úgy viselkedett a széles betonon, ahogy egy luxusautótól elvárnánk.

A film frappáns választ ad azokra az aggályokra, hogy vajon mennyire lehet sportos egy nehéz, összkerékhajtású, összkerék-kormányzású túrakupé. A 659 lóerős, 900 Nm nyomatékú W12-es motor ereje valójában alapesetben a hátsó tengelyen összpontosul, előre csak szükség esetén jut a nyomatékból.

A hidegháborús évek legnagyobb dél-európai NATO bázisán forgatott filmben egyébként az 1952-es Bentley R-Type Continental – korának leggyorsabb négyüléses sportautója – is feltűnik, hangulatos párhuzamot állítva közel hetven év távlatából.

Úriemberhez méltatlan módon bántak ezzel a luxusautóval 2

A Bentley Continental GT fejlett futóművéről, összkerék-kormányzási rendszeréről, elektronikus részlegesen önzáró differenciálművéről, a túlkormányzottságot Sport üzemmódban megbocsátóan kezelő összkerékhajtásról, a világ legnagyobb átmérőjű fékrendszeréről (440 mm-es karbon-kerámia tárcsák) és a többi finomságról ide kattintva olvashatsz részletesen.

A videót pedig alább tekintheted meg:

a videó a hirdetés után indul