A Honda kínálatában találjuk a legcsodásabb négyhengeres motorokat az elmúlt húsz évben. Ha valaki komoly tuningot, versenypályás használatot tervez, akkor a K-kódjelű sorozat, az F20-F22-es család adja magát szinte bármilyen építéshez. Lineáris teljesítményleadásuk, élénk gázreakciójuk miatt népszerűek, de van, aki nem a finom, precíz, célszerszámokra bukik. 

Így ez a negyedik generációs Honda Civic nem házon belül kapta meg a nyomatékinjekciót, hanem simán bedobtak a közepébe egy V8-as, jó öreg, amerikai blokkot. Az Oldsmobile  nyolchengerese hét literből hoz ki 385 lóerőt és 644 Nm nyomatékot. 

Ezzel a képeken látható Civic padlógázon garantáltan átrendezi a belső szerveket, és a dobhártyát sem kíméli. 

Ezen a Hondán már senki sem röhög a nyomatékszegény motor miatt 1Ezen a Hondán már senki sem röhög a nyomatékszegény motor miatt 2Ezen a Hondán már senki sem röhög a nyomatékszegény motor miatt 3Ezen a Hondán már senki sem röhög a nyomatékszegény motor miatt 4Ezen a Hondán már senki sem röhög a nyomatékszegény motor miatt 5