Hosszútávú versenyekre vagy belépő szintű versenyautónak a legjobb a BMW M2 CS Racing, leginkább az ára és a vezethetősége miatt. Az M2 CS kipakolt és versenyzésre felkészített változatát 95 ezer euróért (több mint 34 millió forint) adja a BMW és kifejezetten úgy fejlesztették, hogy ne csak rutinos pilótáknak legyen öröm, hanem azoknak is, akik még nem olyan régen kóstolgatják a futamok világát.

Ez itt az olcsó BMW versenyautó 1
Ez itt az olcsó BMW versenyautó 2

Ez itt az olcsó BMW versenyautó

Ez itt az olcsó BMW versenyautó

Ez itt az olcsó BMW versenyautó 19
Ez itt az olcsó BMW versenyautó 20
Ez itt az olcsó BMW versenyautó 21
Ez itt az olcsó BMW versenyautó 22
Ez itt az olcsó BMW versenyautó 23
Ez itt az olcsó BMW versenyautó 24
Ez itt az olcsó BMW versenyautó 25
Ez itt az olcsó BMW versenyautó 26
Ez itt az olcsó BMW versenyautó 27
Ez itt az olcsó BMW versenyautó 28
Ez itt az olcsó BMW versenyautó 29
Ez itt az olcsó BMW versenyautó 30
Ez itt az olcsó BMW versenyautó 31
Ez itt az olcsó BMW versenyautó 32
Ez itt az olcsó BMW versenyautó 33
Ez itt az olcsó BMW versenyautó 34
Fotó megosztása:

2979 köbcentis, biturbó sorhatosa (S55) beállítástól vagy szabályoktól függően 280 vagy 365 lóerős, a maximális nyomatéka pedig 550 Nm. Ehhez 7 sebességes, duplakuplungos automataváltó csatlakozik, melyre a versenyzéshez jobban passzoló programot írtak. A hátsó tengelyen mechanikus önzáró differenciálmű van, valamint motorsport specifikus ABS és kipörgésgátló is segíti a pilótát.

 

Ez itt az olcsó BMW versenyautó 35

Kagylóülések, biztonsági öv, gyors tankolásra felkészített üzemanyag-rendszer és nagyteljesítményű fékek kerültek a BMW M2 CS versenyváltozata alá. Persze, az összes kényelmi funkciót kilapátolták belőle. Annak ellenére, hogy az M4 GT4 alatti belépőszintet képviseli, az M2 CS Racing igazi kőkemény versenygép.