Ezt a Ferrarit kevés újság közepén találták meg a rajongók poszterként. Ritkaság, és mondhatni félgyári darab, ami bármennyire is fura, Enzo Ferrari áldásával született. Tervezője Luigi ‘Coco’ Chinetti, a Ferrari első importőre Észak-Amerikában, és a North American Racing Team (NART) alapítója. 

Jó kapcsolata a márkalapítóval lehetőséget adott neki arra, hogy régebbi Ferrari típusokat felhasználva saját álomautóit valósítsa meg kis szériában. Ez komoly fegyvertény, hisz az ágaskodó paripát nem engedik csak úgy át bárkinek.

Egy vagyont kérnek a legrondább, de egyben legritkább Ferrariért 1

Több Chinetti széria is készült, többek között a  275 GTB és a 365 GT alapjaira. A hirdetésben szereplő az utóbbira épült, a nyolcvanas években. A felniket és a fékrendszert már a modern 288 GTO-ról kölcsönözték, az alumínium karosszéria pedig teljesen egyedi építésű. A V12-es motor maradt a legendás hatezer köbcentis darab, csodás hanghatással, és 360 lóerővel.

Egy vagyont kérnek a legrondább, de egyben legritkább Ferrariért 2

Ebből a Ferrari 365 GT Nart Spyderből csupán két darab készült, egy fekete és egy vörös. Most az előbbi keres új gazdát, természetesen teljes modelltörténettel, dokumentumokkal, mindennel, amire egy gyűjtő vágyhat. Ára 1,3 millió euró, és ennyi pénzért tényleg meg kell látni benne a ritkaságot, a szépet, mert valljuk be, elsőre inkább egy furcsa Corvette, vagy valamilyen Mazda MX-5 alapokra épített replika áll előttünk, nem pedig a művészi karosszériáiról híres Ferrarik egy darabja.

Egy vagyont kérnek a legrondább, de egyben legritkább Ferrariért 3Egy vagyont kérnek a legrondább, de egyben legritkább Ferrariért 4Egy vagyont kérnek a legrondább, de egyben legritkább Ferrariért 5