Ez a Ferrari az elmúlt évek egyik legkeményebb kivitele. Az autó száraz tömege 90 kilogrammal kevesebb a mezei 488 GTB-énél, eléri az 1280 kilót, miközben a motor 50 lóerővel lett izmosabb – 720 lóerejével ez minden idők legnagyobb teljesítményű Ferrari V8-asa, egyben a kategória legnagyobb fajlagos teljesítményű (185 LE/liter) erőforrása, amelynek ráadásul Inconel, szénszálas és titán alkatrészek beépítésének köszönhetően még a tömege is csökkent.

A versenyfestést a dizájn szerves részeként kezelő, harcias 488 Pista végsebessége meghaladja a 340 km/órát, álló helyzetből százra 2,85 mp, kétszázra 7,6 mp alatt gyorsul az autó.

Tehát a Ferrarik között is egy igen ritka, kőkeményre faragott típusról beszélünk, ám van, akinek ez sem elég. A képeken szereplő eladó darab egy totálisan egyedi kivitel, amire a vételáron felül még 144 ezer fontot, vagyis 56 millió forintot költött a gazdája. Így most 390 000 fontért (153 millió forint) eladó, 82 kilométerrel az órájában, tehát gyakorlatilag új. 

Ezen a Ferrarin csak az extrák 56 millió forintba kerültek 1Ezen a Ferrarin csak az extrák 56 millió forintba kerültek 2Ezen a Ferrarin csak az extrák 56 millió forintba kerültek 3

Egyediségét a Verde Scuro fényezés, a Nero Alcantara belső, a rengeteg apró dekorbetét, nagy teljesítményű hifi rendszer, és a 20 colos kovácsolt felnik adják. Mégis, ezért az árért akár csúcs-Ferrarikat is kaphatunk, nem beszélve az egyéb márkákról, megér vajon ennyit a teljesen egyedi kivitel?

Ezen a Ferrarin csak az extrák 56 millió forintba kerültek 4Ezen a Ferrarin csak az extrák 56 millió forintba kerültek 5Ezen a Ferrarin csak az extrák 56 millió forintba kerültek 6