Tizenkét éve születtet egy cikkünk, aminek “Isteni autó 250 ezerért” volt a címe. Akkor, 2007-ben ennyiért (ami itthon 800 ezerre nőtt magyar rendszámmal, de ez egy másik történet) adták Németországban a szebb állapotú E36-osokat. 

Azóta még inkább ráragadt a legolcsóbb csapatós BMW címkéje az 1990 és 2000 között gyártott generációra. Aki egy télre akart lerúgásra ítélt, hátul hajtó verdát, az biztos hogy beletúrt a kínálatba. Viszont az évek múlásával tisztult a kép, a hathengeresek ára elkezdett felfelé kúszni, az M3 pedig sokkal jobb befektetés, mint az állampapír.

A négyhengeres alapmotorral szerelt 316i sokáig maradt az olcsó kategóriában, most viszont úgy tűnik, ezek is megindultak a magasabb tartományba.

Itthon is akad egy 58 ezer kilométerrel, 1,5 millió forintért, P-s rendszámmal, szűkszavú hirdetéssel.

28 éves BMW alapmotorral, kevés kilométerrel megér 1,5 milliót? 128 éves BMW alapmotorral, kevés kilométerrel megér 1,5 milliót? 228 éves BMW alapmotorral, kevés kilométerrel megér 1,5 milliót? 328 éves BMW alapmotorral, kevés kilométerrel megér 1,5 milliót? 4

Nem ez az egyetlen eladó darab egymillió felett, de külföldön is hasonló jelenség tapasztalható, a képeken szereplő 44 ezer kilométert futott, de fapados 316i-ért 6900 eurót (2,4 millió forint) kértek Hollandiában.

28 éves BMW alapmotorral, kevés kilométerrel megér 1,5 milliót? 528 éves BMW alapmotorral, kevés kilométerrel megér 1,5 milliót? 628 éves BMW alapmotorral, kevés kilométerrel megér 1,5 milliót? 7