Az E36-os hármas BMW generáció egyre inkább kivetkőzi magát a pár százezres, szétrohadó, árokba eső kategóriából. Igazából az M3 sosem tartozott ebbe a körbe, de ahogy maga a típus tisztul, és jut el a megérdemelt Youngtimer státuszba, a csúcsmodell úgy kerül még magasabb polcra, szinte az elérhetetlen gyűjtői darabok közzé. 

Ezért érthetetlen, hogy miért kellett ezt művelni egy jövőbeli klasszikussal, nagyon erős lehetett a késztetés az átépítésre, de erre a munkára tényleg megfelelt volna egy 316i. 

Ennek a BMW M3-asnak megölték a lelkét 1Ennek a BMW M3-asnak megölték a lelkét 2Ennek a BMW M3-asnak megölték a lelkét 3

A képeket nézve jöttünk rá, hogy ezt az autót már láttuk egyszer, építés közben is kerültek elő fotók, és azok sem voltak kevésbé megterhelőek.

Ennek a BMW M3-asnak megölték a lelkét 4Ennek a BMW M3-asnak megölték a lelkét 5Ennek a BMW M3-asnak megölték a lelkét 6Ennek a BMW M3-asnak megölték a lelkét 7

Az autó nemrég eladó volt, 15000 fontot (5,8 millió forintot) kért érte a gazdája.