Meglepő show-autót épített egy argentin cég, alapként az 1969 és 1980 között körülbelül 2,5 millió példányban gyártott Renault 12-esek egyikét választották. A nálunk inkább Daciaként ismert típusnak csak a vázát hagyták meg, és egy egész furcsa koncepció alapján építették át az eredetileg benzinmotoros technikát.

A hajtást villanymotorra bízták, de modern megoldások helyett inkább a targoncák világából kölcsönözték a technikát. 12 voltos ólom-savas akkumulátorokkal szerelt rendszert (72V AC40 Enpower) építettek be, ami épp arra elég, hogy a jövőbeli rendezvényeken pár kilométert guruljon a gép, no meg mozgásba jöjjön a lényeg, a légrugós rendszer, ami gyakorlatilag az autó megszületésének az értelme. 

Ha ez a Renault 12 egy alma, akkor nagyon messze került a fájától 1Ha ez a Renault 12 egy alma, akkor nagyon messze került a fájától 2Ha ez a Renault 12 egy alma, akkor nagyon messze került a fájától 3Ha ez a Renault 12 egy alma, akkor nagyon messze került a fájától 4Ha ez a Renault 12 egy alma, akkor nagyon messze került a fájától 5Ha ez a Renault 12 egy alma, akkor nagyon messze került a fájától 6