2006 februárjában a Porsche bemutatta a 997-es GT3-at. Jellemzően ezek azok a 911-esek, amik már pont egy kicsit túl feszesek az utcára, viszont lehet rajtuk rendszám, ezért ki lehet bírni a következő pályanapig. Különlegessége a zero lift-nek hívott aerodinamika, aminek az a lényege, hogy minden elem azt szolgálja, hogy az útnak nyomja az autót és ne csökkenjen a tapadás.

Ezzel minden adott egy jó pályanaphoz 1
Ezzel minden adott egy jó pályanaphoz 2

Ezzel minden adott egy jó pályanaphoz

Ezzel minden adott egy jó pályanaphoz

Ezzel minden adott egy jó pályanaphoz 20
Ezzel minden adott egy jó pályanaphoz 21
Ezzel minden adott egy jó pályanaphoz 22
Ezzel minden adott egy jó pályanaphoz 23
Ezzel minden adott egy jó pályanaphoz 24
Ezzel minden adott egy jó pályanaphoz 25
Ezzel minden adott egy jó pályanaphoz 26
Ezzel minden adott egy jó pályanaphoz 27
Ezzel minden adott egy jó pályanaphoz 28
Ezzel minden adott egy jó pályanaphoz 29
Ezzel minden adott egy jó pályanaphoz 30
Ezzel minden adott egy jó pályanaphoz 31
Ezzel minden adott egy jó pályanaphoz 32
Ezzel minden adott egy jó pályanaphoz 33
Ezzel minden adott egy jó pályanaphoz 34
Ezzel minden adott egy jó pályanaphoz 35
Ezzel minden adott egy jó pályanaphoz 36
Fotó megosztása:

917 darabot értékesítettek az Egyesült Államokban és 46 darab került Kanadai vásárlókhoz, tehát a nagy víz másik oldalán nem túl gyakori darab. Ezt az 51 500 kilométert futott szürke metál GT3-ast ráadásul értő kezek gondozták 2008-tól. Ez már csak abból is látszik, hogy azokat az apró módosításokat hajtották végre, ami kicsit élvezetesebbé teszi a pályanapokat.

Ezzel minden adott egy jó pályanaphoz 37

Kicsit ültetett a futóműve, utólagos DSC vezérlőt kapott és hidraulikus motortartókat. A 19 colos OZ Racing Ultraleggera HLT felniken pedig 255 és 305 széles Michelin Sport Cup 2 gumik vannak. Hatgangos kéziváltóval (egyszerűbb is ezzel 8000 fölé forgatni) és sperrel különösen jó játékszernek hangzik.

Ezzel minden adott egy jó pályanaphoz 38

3,6 literes, hathengeres boxermotorja 7600-nál adja le 415 lovas teljesítményét, hozzá 407 Nm nyomatéka van 5500-tól. A gyári adatok szerint valamivel 4 másodperc feletti 100-as sprintet tud, de mértek már jobb értéket is. Walter Röhrl 7 perc 42 másodperc alatt ért vele körbe a Nordschleifén.

Ezzel minden adott egy jó pályanaphoz 39