A Puli a hazai autógyártásért rajongók körében mindig is egy csirázatlan mag volt, egyike az utolsó ígéreteknek, amiből lehetett volna valami, viszont a valóságban azért kevés esély volt a piaci sikerekre.  

Eredetileg kis teljesítményű dízelmotorral felszerelt változatát a francia piacra szánták, mert ott ezeknek a járműveknek a vezetéséhez nem kellett B kategóriás jogosítvány. Komoly siker sosem lett belőle, leginkább a nyugati termelés kulturától álló kivitelezés és a megbízhatatlan, komolytalan nyugati partnerek okolhatók a törpeautó kudarcával. Hogy összesen hány darab Puli készült el, azt sem lehet pontosan tudni. A korabeli hírek több ezres darabszámról beszélnek, de reálisan alig néhány száz darab készülhetett belőle.

Most a kis szériás típusból is ritkának számító darab került elő, egy elektromos kabrió. 

“Nem egy átlagos Puli! Nem dízel! és nem is “csak” elektromos!!! Ez ráadásul cabriolet!!!! Puli pingvin Eletra Cabriolet.  Gyűjtőknek ajánlom mivel ebből csak ez az egy van! Restaurálás szükséges mert közel 30 éves 1991 , Értéke felbecsülhetetlen! Én annyit kérek érte mint egy tucat gyártású velorexért, vagy Trabant cabriolet ért szoktak kérni! Nem volt forgalomba helyezve , bemutató reklám autó volt, a km óra 2540 km mutat ,még a gyári gumikkal van szerelve.” – szól a hirdetés szövege. Tehát most 1,1 millió forintért eladó egy darab szögletes történelem, kérdés, hogy megmenti-e valaki mondjuk egy Trabant, vagy Lada helyett? 

1,1 millió forintért eladó a magyar autókészítés ritka egyedi példánya 21,1 millió forintért eladó a magyar autókészítés ritka egyedi példánya 31,1 millió forintért eladó a magyar autókészítés ritka egyedi példánya 41,1 millió forintért eladó a magyar autókészítés ritka egyedi példánya 51,1 millió forintért eladó a magyar autókészítés ritka egyedi példánya 6