Volt a Ferrari 250 GTO, aztán jött a 288 GTO, amit az F40 követett a csúcson. Azt pedig mindenki imádja, aztán jött a 90-es évek és a folyamatosan gömbölyödő és masszaként fellágyuló formák. Ebben a korszakban született az F50-es Ferrari is, és ezért sokan kevésbé értékelik. Pedig a brutalitásával ennek sincs gond. Igazi purista szupersportautó. Két évnyi gyártás alatt csak 349 példány készült és ez itt a 180-as. Ami valószínűleg mindnél messze tökéletesebb.
1996-ban, egy modenai kereskedésbe szállították le ezt az F50-et, amit különböző eseményeken látni is lehetett. Még a Monacói Nagydíjon is feltűnt, aztán visszavitték az olaszországi Cadelbosco di Soprába, hogy rendbe rakják az autót. Kikapták belőle a motort és ezzel döbbenetesen alapos felújítás vette kezdetét. Közel 85 millió forinttal később pedig az autó így néz ki. Annyira makulátlan, mintha egy számítógépes grafika volna. Talán akkor sem volt ilyen, amikor legyártották.
Ebben a formában bőven 300 millió forint feletti érték a Ferrari F50-es, mely a klasszikus színösszeállítást viseli. Motorja természetesen tökéletes, ahogy az autó többi része is. A Tipo F130 B jelű, 65 fokos hengerszögű V12-es 4698,50 köbcentis és 8000-as fordulaton adja le 520 lóerejét. Egyetlen lóerőnek mindössze 2,69 kilogrammot kell cipelnie. Kevesebb mint 4 másodperc alatt van 100-on a végsebessége 325 km/óra.