1976 májusában készült el a 19397-es alvázszámú Ferrari 308-as, ami azért különleges, mert a 156-odik autó abból a 712 példányból, melyet üvegszálas karosszériával gyártottak. Három másik autóval együtt került az Algar Motorshoz, ahonnan a kaliforniai Los Gatosban élő John Tutterrow vásárolta meg decemberben. 1988-ban eladta az autót Chris Springernek, aki teljes felújítással indított.

150 kilóval könnyebb az üvegszálas Ferrari 308 1
150 kilóval könnyebb az üvegszálas Ferrari 308 2

150 kilóval könnyebb az üvegszálas Ferrari 308

150 kilóval könnyebb az üvegszálas Ferrari 308

150 kilóval könnyebb az üvegszálas Ferrari 308 15
150 kilóval könnyebb az üvegszálas Ferrari 308 16
150 kilóval könnyebb az üvegszálas Ferrari 308 17
150 kilóval könnyebb az üvegszálas Ferrari 308 18
150 kilóval könnyebb az üvegszálas Ferrari 308 19
150 kilóval könnyebb az üvegszálas Ferrari 308 20
150 kilóval könnyebb az üvegszálas Ferrari 308 21
150 kilóval könnyebb az üvegszálas Ferrari 308 22
150 kilóval könnyebb az üvegszálas Ferrari 308 23
150 kilóval könnyebb az üvegszálas Ferrari 308 24
150 kilóval könnyebb az üvegszálas Ferrari 308 25
150 kilóval könnyebb az üvegszálas Ferrari 308 26
Fotó megosztása:

Rosso Chiaro nevű pirosra fényezték a karosszériát és megtisztították a bézs bőrkárpitot, meg a fekete szőnyegeket. A motort és a sebességváltót Bob Wallace újította fel rajta, akinek nem kis neve van a területen. Az autóval több veterános rendezvényt megjárt, a Palo Altóban rendezett Concours d’Elegance-ról díjat is hozott a Ferrari 308 GTB Vetroresina.

150 kilóval könnyebb az üvegszálas Ferrari 308 27

20 000 km alatti futásteljesítménnyel nem mondható, hogy sokszor jártak volna vele munkába vagy boltba. A keresztben elhelyezett, 90 fokos hengerszögű, 2,9 literes V8-as ebben az amerikai verzióban 240 lóerős. A Carrozzeria Scaglietti üvegszálas karosszériájával az autó 150 kilogrammal könnyebb a hagyományos változatnál, így alig több mint 1 tonna.

150 kilóval könnyebb az üvegszálas Ferrari 308 28