A Mercedes G-osztály átlényegült az évtizedek során. Formáját, képességeit tekintve megmaradt vérbeli terepjárónak, de a tulajdonosi kör inkább már státuszszimbólumként tekint rá. Legtöbbjük el sem hagyja a betondzsungelt, és sokszor olyan menettulajdonsgákat várnak el tőle, ami inkább a sportos személyautókra jellemző.

Szó se róla az ereje megvan a mutatványokra, de a fizikát még a német mérnökök sem tudják felülírni. A parkolós pörgés egy ilyen magas géppel könnyedén borulással érhet véget, és pont ez történt ennél a berlini esetnél is. 

A fehér Mercedes G-osztály pár vastag gumicsík aszfalta rajzolása után oldalra dőlve állt meg, mentéséhez tűzoltókat kellett hívni. 

Tűzoltó kellett hívni a parkolóban vagánykodó mercishez 1Tűzoltó kellett hívni a parkolóban vagánykodó mercishez 2Tűzoltó kellett hívni a parkolóban vagánykodó mercishez 3Tűzoltó kellett hívni a parkolóban vagánykodó mercishez 4

Nem ez az első pórul járt testes jármű, 2018-ban egy Mercedes GLE63 AMG mutatta meg, hogy a fejlett menetstabilizáló elektronika is tehetetlen az emberi hülyeséggel szemben.