1968 augusztusában mutatta be a Ford a Mach 1-est, mellyel azokat a vásárlókat szerették volna megcélozni, akik nagyobb teljesítményre és sportosabb vezethetőségre vágytak a Mustangban. Egyesek nagy becsben tartják, mások bátran nyúlnak hozzá az autóhoz, hogy ma is megállja a helyét. Az utóbbiak táborát erősíti a Ringbrothers csapata, akik semmit nem hagytak érintetlenül az autón.

Így nem bűn hozzányúlni egy klasszikus Mustanghoz 1
Így nem bűn hozzányúlni egy klasszikus Mustanghoz 2

Így nem bűn hozzányúlni egy klasszikus Mustanghoz

Így nem bűn hozzányúlni egy klasszikus Mustanghoz

Így nem bűn hozzányúlni egy klasszikus Mustanghoz 19
Így nem bűn hozzányúlni egy klasszikus Mustanghoz 20
Így nem bűn hozzányúlni egy klasszikus Mustanghoz 21
Így nem bűn hozzányúlni egy klasszikus Mustanghoz 22
Így nem bűn hozzányúlni egy klasszikus Mustanghoz 23
Így nem bűn hozzányúlni egy klasszikus Mustanghoz 24
Így nem bűn hozzányúlni egy klasszikus Mustanghoz 25
Így nem bűn hozzányúlni egy klasszikus Mustanghoz 26
Így nem bűn hozzányúlni egy klasszikus Mustanghoz 27
Így nem bűn hozzányúlni egy klasszikus Mustanghoz 28
Így nem bűn hozzányúlni egy klasszikus Mustanghoz 29
Így nem bűn hozzányúlni egy klasszikus Mustanghoz 30
Így nem bűn hozzányúlni egy klasszikus Mustanghoz 31
Így nem bűn hozzányúlni egy klasszikus Mustanghoz 32
Így nem bűn hozzányúlni egy klasszikus Mustanghoz 33
Így nem bűn hozzányúlni egy klasszikus Mustanghoz 34
Fotó megosztása:

25 milliméterrel lett szélesebb oldalanként a Mustang karosszériája, így már könnyen aláfértek az elöl 19, hátul 20 colos HRE felnik, amikre Michelin Pilot Sport 4S gumik kerültek. Kapott néhány karbon elemet és látványos, kék színt, fekete és fehér csíkokkal, mert anélkül nincs rendes, amerikai izomautó. Az első felfüggesztést a Detroit Speed Engineering szállította, hátra QuadraLink került, így a korábbi laprugó helyett csavarrugó van.

Így nem bűn hozzányúlni egy klasszikus Mustanghoz 35

Recaro ülésekben ülhet a vezető és Momo kormányt markolhat, a műszerfalat leegyszerűsítették, csak egy kijelző, a kapcsolók és több, klasszikus dizájnú, de modern óra kapott helyet rajta. Semmi felesleges, csak a lényeg. A hatsebességes kézi váltó gombja természetesen egy fehér golyó. Jon Kaase Boss gyártja azt a 8,5 literes, V8-as szívómotort, mely a gépháztető alatt lakik és 700 lóerős. Bizonyára csodálatosan szól a Flowmaster rozsdamentes acél kipufogón keresztül.

Így nem bűn hozzányúlni egy klasszikus Mustanghoz 36