1968 augusztusában mutatta be a Ford a Mach 1-est, mellyel azokat a vásárlókat szerették volna megcélozni, akik nagyobb teljesítményre és sportosabb vezethetőségre vágytak a Mustangban. Egyesek nagy becsben tartják, mások bátran nyúlnak hozzá az autóhoz, hogy ma is megállja a helyét. Az utóbbiak táborát erősíti a Ringbrothers csapata, akik semmit nem hagytak érintetlenül az autón.

25 milliméterrel lett szélesebb oldalanként a Mustang karosszériája, így már könnyen aláfértek az elöl 19, hátul 20 colos HRE felnik, amikre Michelin Pilot Sport 4S gumik kerültek. Kapott néhány karbon elemet és látványos, kék színt, fekete és fehér csíkokkal, mert anélkül nincs rendes, amerikai izomautó. Az első felfüggesztést a Detroit Speed Engineering szállította, hátra QuadraLink került, így a korábbi laprugó helyett tekercsrugó van.

Így nem bűn hozzányúlni egy klasszikus Mustanghoz 2

Recaro ülésekben ülhet a vezető és Momo kormányt markolhat, a műszerfalat leegyszerűsítették, csak egy kijelző, a kapcsolók és több, klasszikus dizájnú, de modern óra kapott helyet rajta. Semmi felesleges, csak a lényeg. A hatsebességes kézi váltó gombja természetesen egy fehér golyó. Jon Kaase Boss gyártja azt a 8,5 literes, V8-as szívómotort, mely a gépháztető alatt lakik és 700 lóerős. Bizonyára csodálatosan szól a Flowmaster rozsdamentes acél kipufogón keresztül.

Így nem bűn hozzányúlni egy klasszikus Mustanghoz 3