Ez az öreg kombi egyike a legritkább csillagos típusoknak (összesen 171 készült), ennyi kilométerrel, ilyen állapotban pedig valódi kincs, és valaki vélhetően meg is adja a kincseknek kijáró árat érte. Természetesen árverésen kerül értékesítésre, és várhatóan 14-15 millió forint körül áll majd meg a licit. 

Ennek az öreg Mercedesnek utazhatunk a csomagtartójában 250 km/órával legálisan 1

Innen lehet igazán vicces a 272 lóerő

A szürke 1992-es Mercedes még azelőtt lett AMG, hogy az AMG a Mercedesbe ágyazódott volna, így pályafutását gyári 320 TE kivitelként kezdte.  Affalterbachban viszont megkapta azt a kezelést, amiért az AMG ma ott tart, ahol. Az M104-es kódjelű, eredetileg 220 lóerős blokk hengerűrtartalmát 3,2 literről 3,6 literre növelték, a lóerők száma pedig 272-re nőtt. Ezek pedig igazi, löketből élő lovak, ami a vezetési élmény szempontjából kritikus fontosságú. 

Ennek az öreg Mercedesnek utazhatunk a csomagtartójában 250 km/órával legálisan 2Ennek az öreg Mercedesnek utazhatunk a csomagtartójában 250 km/órával legálisan 3Ennek az öreg Mercedesnek utazhatunk a csomagtartójában 250 km/órával legálisan 4Ennek az öreg Mercedesnek utazhatunk a csomagtartójában 250 km/órával legálisan 5

Akárcsak a 385 newtonméter és a 250 km/órás végsebesség, és a 6,2 másodperces gyorsulási érték. Ezek még ma is tiszteletet parancsolnak, hát még a kilencvenes évek közepén!  Ebben az eladó példányban pedig alig van 34 ezer kilométer, akárhonnan nézzük is, autórajongó szemmel jobb vételnek tűnik, mint egy vadonat új E-osztály ugyanennyi pénzért. 

Ennek az öreg Mercedesnek utazhatunk a csomagtartójában 250 km/órával legálisan 6Ennek az öreg Mercedesnek utazhatunk a csomagtartójában 250 km/órával legálisan 3Ennek az öreg Mercedesnek utazhatunk a csomagtartójában 250 km/órával legálisan 8Ennek az öreg Mercedesnek utazhatunk a csomagtartójában 250 km/órával legálisan 9

fotók: RM Sotheby’s